kriss66 Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Hei! Ønsker å kjøpe navi til bilen. Men har idag uten navi. Men hvordan er det så installere Dynavin i E39? er det bare ut med kontakten som er i, å inn i navien? hvilke dynavin er det som er best? Bilen er forøvrig en 2001 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Ligger veldig mange tråder om samme spm. søk før du poster for øvrig er det bare plugg and play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Ligger veldig mange tråder om samme spm.søk før du poster for øvrig er det bare plugg and play Så det nå dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Hei! Ønsker å kjøpe navi til bilen. Men har idag uten navi. Men hvordan er det så installere Dynavin i E39? er det bare ut med kontakten som er i, å inn i navien? hvilke dynavin er det som er best? Bilen er forøvrig en 2001 modell. Slik ble det hos meg,,,,bare å gje på med ny spiller viewtopic.php?f=1&t=243271 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Hei! Ønsker å kjøpe navi til bilen. Men har idag uten navi. Men hvordan er det så installere Dynavin i E39? er det bare ut med kontakten som er i, å inn i navien? hvilke dynavin er det som er best? Bilen er forøvrig en 2001 modell. Slik blir hos meg,,,,bare å gje på med ny spiller http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=243271 Steike, dette var nydelig. frister enda mer med navi nå. Sett litt på youtube når man kobler opp, og der medfølger det en stor kontakt. noe det ikke er på bmw e39? kan hende jeg tar feil nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Skal være plug and play dette. Hvis du har DSP på anlegget ditt, så kan ikke dynavin brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Skal være plug and play dette. Hvis du har DSP på anlegget ditt, så kan ikke dynavin brukes Nå spør jeg kanskje dumt, men hva er DSP? tlf? Eller står ikke noe sånt på forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Skal være plug and play dette. Hvis du har DSP på anlegget ditt, så kan ikke dynavin brukes Nå spør jeg kanskje dumt, men hva er DSP? tlf? Eller står ikke noe sånt på forsterker. Hvis du har DSP, så har du en knapp på spilleren din som det står DSP på. DSP=Digital Signal Processing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Skal være plug and play dette. Hvis du har DSP på anlegget ditt, så kan ikke dynavin brukes Nå spør jeg kanskje dumt, men hva er DSP? tlf? Eller står ikke noe sånt på forsterker. Hvis du har DSP, så har du en knapp på spilleren din som det står DSP på. DSP=Digital Signal Processing Ok, det gjør det ikke er fortsatt litt usikker på tilkobling. Hadde det ute i Bmwen idag for å se, men finner ikke den store kontakten som er på dynavinen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå