Beivakongen Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Lurer på og sette inn en liten aktiv sub i min e38. Bilen har til i dag bare orginal stereo med kasettspiller og en orginal forsterker i bagasjerommet. Siden batteriet og er der bak så lurer jeg på om det går ann og ta signal fra den orginale forsterkeren og til en ekstern forsterker så slipper jeg noe draging av kabler igjennom bilen? Er det mulig? Bilde av forsterker: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 lurer på om jeg ikke har sett noe seriøse omkoblinger på denne forsterkeren på bimmersforum eller lignende. Kanskje du finner noe om du søker der? Kan ikke huske å sett noe forsøk på dette her på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Klart det er mulig, burde ikke være komplisert i det hele tatt heller. Enkleste løsning vil kjapt forklart være: du kan stjele signal som allerede går ut fra forsterkeren. Kople deg f.eks til ledningsparret som går til førerdøra. Denne lille tjuv-koplingen din kopler du til en høyttaler-til-linjesignal adapter, som du igjen kopler til den nye forsterkeren. Eksempel på adapter: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=466&katid=78&id= Edit: Jaggu fant ikke Google en tråd for meg (deg) som viser en annen som har gjort jobben før. Finnes helt sikkert flere eksempler, dette fant jeg på første søket jeg gjorde http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?f=6&t=55331 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Takker så mye for svar;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå