Super1 Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 jeg har fått meg bmw scanner 1.4 men når jeg prøver å kjøre den så får jeg opp feilmelding om at drivere ikke er installert. jeg har kjørt den cd'en jeg fikk med, men når jeg prøver å starte programmet så får det ikke kjører på windows 7 har også prøvd på xp har prøvd å laste ned demo verson fra http://www.bmw-scanner.com/?page=bmw-sc ... 0〈=eng men den sier det samme at please install adapter drivers noen vet hvor jeg kan finne det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 slitter med det samme jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 håper vi får riktig svar snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Søk på google etter bmw scanner 1.4 windows 7 så finner nok også dere løsningen på dette. Jeg husker ikke siden jeg var inne på, men det var dette søket som fikk meg dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Når du plugger den i pcen og den begynner å lete etter driver, må du dirigere den til å lete i mappen med driverne. BMWscanner er ment for XP, så det er rart at det ikke funker. Kanskje det er 64bit OS? På windows 7, må du laste ned egne drivere. Mener linken til driver for win7 ble lagt til i diagnosetråden på s.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 har jo prøvd i xp også og får samme feilmelding jeg finner ikke noe drivere på den linken. kunne du linke til det hvis du så det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=942966 Her er link til instruksjoner. Ca i midten av det første innlegget, finner du direkte link til driver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 jeg finner den og følger instruksjonene, men jeg får det ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Merkelig. Kanskje win XPen din er 64-bit og win 7en 32-bit? Linken jeg ga er driver for win7 64-bit. Kan være driverne du fikk med på disken er til 32-bit XP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 min win 7 er 64 bit fant ikke ut hva xp var siden jeg kjører den virtuelt. skal prøve å laste ned xp 32bit i disken jeg fikk står det installasjons manual for xp og win98 kanskje det vil fungere på xp 32 bit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Nei det fungerte heller ikke på xp 32 bit :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Hvis du kjører XP virtuelt, kan det være USB portene er deaktivert. Men det kan også være at du må gå inn i enhetsbehandling på windows og velge mellom com-porter, og hastighet. Har vært et issue med Bl.a. INPA, så kan jo være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Har prøvd å installere ved å følge den guiden der, men nå får jeg feilmelding: Hardware is not ready og hardware faulty på Windows 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Jeg har klart det nå i win7, men når jeg kobler til så får jeg Connecting error with IKE og EWS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå