råner Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 problemet er på venstre dør, disse dørene har jo ikke ramme rundt vinduet så vinduet skal gå litt ned når du tar tak i håndtaket og opp igjen når døren lukkes. det som skjer er at når jeg tar i håndtaket så går vinduet ned og spretter dett opp igjen når jeg slipper håndtaket, så hver gang jeg lukker døra så havner ruta på utsiden av den lista som går fra a-stolpen til C-stolpen.. Noen her på forum som har vært borti disse før ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simbon Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 har samme problem på min e36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 er sykt irriterende, må bytte lista siden ruta har laga noen fine merker i den, over 1000 kroner hos gs.. :/ Prøvde meg på å se inni døra i dag, fant ikke ut av no.. any1 `? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 okey.. noen her som har et fungerende vinduesystem? Som kan ta noen bilder av hvordan det er koblet inni der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Har noe med sensoren i døra og gjøre, er den gåen må den byttes Når man lukker opp døra skal vinduet sprette litt ned og gå helt opp når døren lukkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 hvor sitter sensoren da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Den sitter i låsemekanismen er en liten tapp som man kan trykke inn så ser du vinduet går opp/ned:smile: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå