marfacex Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Skal nå prøve å få solgt min E39 Touring. Kjøpte bilen i Mars 2012. Var da helt original med pre-face front som man ser på bildene. Bestemte meg for å gjøre den litt mer strøken, så all overflaterust som var ble tatt, m-tech front og bakfanger, takspoiler, nye angeleyeslykter (hella) foran og nye tonede klarglass lykter bak. Bilen ble hellakkert i originalfargen, grønn metallic. Uheldigvis ble den krasjet da en kompis av meg brukte den sommeren 2012. Foran må det byttes panser, grill, frontlykter og frontfanger. Begge sideskjermene er helt urørt på grunn av at den ble truffet midt på fronten. Ingen skader på radiator og lignende, ingen lekkasjer. Alubjelken foran er fortsatt hel og ikke bulket. Følger med mtech frontfanger, som er helt ny og ikke lakkert. Eneste som trengs er nye frontlykter og lakkering av frontfanger. Bak ble den truffet på høyre hjørne så det må byttes bakfanger, en baklykt og bagasjeluke. Kan helt sikkert bare rette ut den lille bulken på luka. Har originalfangeren bak + lykter liggende. Har diverse deler som følger med. Interiøret er komfortseter i sort skinn, skinn i alle dørtrekk m/airbag, og mørke interiørlister. M5 ratt multifunksjon. Alle høyttalere er byttet til Polk Audio. Olje og filterservice ble tatt like før den ble krasjet. Motor og drivverk er veldig bra. Ikke rust. Bilen er godt tatt vare på, og mye påkostet. Pris kan diskuteres men ikke skambud.. Hbo 23000. Ring 95835293 hvis du lurer på noe, svarer også på e-post og sms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marfacex Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marfacex Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 14000 ,- !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Interessant. PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå