Gå til innhold

Min BMW E46

Share

Anbefalte innlegg

åsn er det med toll på en sånn fanger ? og har du mottat den ? passformen bra? 

vurdere å bestille en selv :D

Han skulle sende det som en gave, siden det var det de gjorde med sendinger til Norge, så betaler ikke toll på den hehe..

Har ikke fått den enda, skal gi en lyd om passformen når jeg får den  :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle sende det som en gave, siden det var det de gjorde med sendinger til Norge, så betaler ikke toll på den hehe..

Har ikke fått den enda, skal gi en lyd om passformen når jeg får den  :cool:

Vel vel. De som sitter i tollen er ikke helt dumme. Utrolig mange som gjør dette. Mange ganger blir pakken stoppet og  du får brev av tollvesen om å dokumentere verdien på pakken.

Går ofte bra, men har hendt meg flere ganger at jeg må dokumentere pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel. De som sitter i tollen er ikke helt dumme. Utrolig mange som gjør dette. Mange ganger blir pakken stoppet og  du får brev av tollvesen om å dokumentere verdien på pakken.

Går ofte bra, men har hendt meg flere ganger at jeg må dokumentere pakken.

Ja, ser den

Men har bestilt titalls ganger fra ebay nå, og enda ikke betalt toll.. Men en pakke på 2x0,5 meter som en gave kan vel vekke en liten mistanke :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grensen går på pakker på verdi 1000kr+ fra privatpersoner og 200kr+ fra firmaer om ikke jeg tar helt feil!

Mye går selvfølgelig gjennom, og det er sikkert ikke like lett å skille mellom privatperson og firma på mange pakker.

Har selv vert med på å måtte dokumentere pakke som hadde en verdi på 250 kr. Endte med å betale mer enn det i gebyr og moms! :( Prisen mer enn dobblet seg kan man si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grensen går på pakker på verdi 1000kr+ fra privatpersoner og 200kr+ fra firmaer om ikke jeg tar helt feil!

Mye går selvfølgelig gjennom, og det er sikkert ikke like lett å skille mellom privatperson og firma på mange pakker.

Har selv vert med på å måtte dokumentere pakke som hadde en verdi på 250 kr. Endte med å betale mer enn det i gebyr og moms! :( Prisen mer enn dobblet seg kan man si!

Au, den svir.. 

Jeg får bare satse på det beste og se hva som skjer når pakken kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det på pakkesporinga om den blir lagt vekk til tollbehandling! Man kan evt be selger om papirer som dokumenterer en lavere verdi enn det du faktisk har betalt. Selv om jeg selfølgelig ikke oppfordrer til slikt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det på pakkesporinga om den blir lagt vekk til tollbehandling! Man kan evt be selger om papirer som dokumenterer en lavere verdi enn det du faktisk har betalt. Selv om jeg selfølgelig ikke oppfordrer til slikt! :P

Står at den gikk gjennom både tollen og sorteringen så nå er den på vei til Bergen  :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk fangeren endelig i dag! Skal ut i morgen og se litt på greiene.. Hvis noen vet om noen videoer eller turtorials som viser hvordan man installerer disse M3 fangerene så gjerne post de!! Finner bare hvordan man installerer Mtech II, denne er litt annerledes ser jeg  :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte i dag inn på Dekk1 og legge om til vinterdekk på sommerfelgene mine da de vinterdekkene som fulgte med bilen var megatriste og hadde egentlig svært lite mønster.. 

Så det betyr at jeg uansett nå må ha nye sommerfelger og dekk til neste sesong, og i dag fikk jeg en smakebit av noen Vertini felger!

post-75495-0-38186100-1385572459_thumb.p

post-75495-0-37218300-1385571269_thumb.p

Synes det så ganske bra ut, men trenger nok et justerbart senkesett!

Her er fangeren og diverse, kan bli interessant og montere det!

post-75495-0-67008100-1385572624_thumb.j

post-75495-0-51409600-1385572699_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil!:-) Har lyst på samme farge på min!

Veivhusventilasjons filteret er greit og bytte.. kjedestrammer(viss den ikke er byttet). Men er vell ikke n42 motoren dette :-)?

Har hvertfall hatt mye feil med min som er blitt fikset. Viss det er noe du lurer på !

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! :smile: Har lyst på samme farge på min!

Veivhusventilasjons filteret er greit og bytte.. kjedestrammer(viss den ikke er byttet). Men er vell ikke n42 motoren dette :smile:?

Har hvertfall hatt mye feil med min som er blitt fikset. Viss det er noe du lurer på !

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Jo, tusen takk for det  :smile: 

Akkurat hvilken kode motoren min har, har jeg ikke satt meg sånn veldig inn i.. 

Ja, skal gi en lyd om jeg får noen problemer, er bare som sagt litt irriterende ventiltikking nå  :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersport black evolution er et bra senkesett til en ok pris, hadde det på min e46 og har nå kjøpt det til e90'en.

Er et stivt oppsett som beholder mye av komforten noe som gjør at det er behagelig å kjøre med på langt turer osv.

Her er link til det som passer din bil: http://qwt.no/produkt/understell_supersport_black_evolution_su83bm042/bmw_3_e46_316_i_115hk_2002-2005

Gs bildeler selger samme settet til nesten samme pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...