Gå til innhold

Min BMW E46

Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Fin bil du har og fin farge ! Jeg er sikker på at du har 1.9 M43 motor nyere enn min men en M43 motor er veldig driftsikker

Justerebart senkesett er greit å ha enn vanlig senkesett

Jeg har supersport senkefjærer liggende hvis du er interessert . Dem er helt fine men vet ikke om de vil passe helt 100% siden er fra Compact

Jeg har byttet til org fjærer sammen med supersport dempere siden jeg var lei av å kjøre med senkesett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hei.

Fin bil du har og fin farge ! Jeg er sikker på at du har 1.9 M43 motor nyere enn min men en M43 motor er veldig driftsikker

Justerebart senkesett er greit å ha enn vanlig senkesett

Jeg har supersport senkefjærer liggende hvis du er interessert . Dem er helt fine men vet ikke om de vil passe helt 100% siden er fra Compact

Jeg har byttet til org fjærer sammen med supersport dempere siden jeg var lei av å kjøre med senkesett.

Takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Sliter med ting for tiden. Fikk opp en gul motorlampe her hinn dagen, fin julepresang sånn sett. 
Er ingen ulyder i motoren, men føler nå at bilen bare får dårligere og dårligere drag nå. Gasser, så tar det 1-2 sekunder før det kommer skikkelig med gass. Er dette tett katalysator? Eller kan det være noe annet? Er ingen ulyder fra motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei!

Hadde bilen på EU i dag, noe som ikke gikk sånn alt for bra.. 
Motorlyset var en gåen sensor på kammen, og den skal de ha litt betalt for. 
Ellers var det standard ting som bremser, fjærer, osvosv men alt dette kjøper jeg selv og fikser.

Ganske imponerende at lyktene mine ikke ble godkjent, og dette skal de ha småpene 18500,- for et nytt sett med montering... No way

Så, det jeg lurer på, er Hella angel eyes noe bra? Eller er det jalla? Og vil de bli godkjent?
Har mer lyst å betale 3-4k for lys enn 18k.. 
Gjerne send en PM også om noen har lyktesett liggende som de vil bli kvitt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyser de så dårlige eller er de bare justert feil? Trenger ikke bytte lykter av den grunn :)

Akkurat det vet jeg ikke, jeg har aldri vært borti de og justert og slikt, men rart de gir meg 2'er feil og mangellapp på det da, om de kunne justert de selv og sett om det ble bedre.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reflektorene er nok brent dessverre(linsene)

Ja, tror jeg også, da jeg åpnet lykten da jeg skiftet glass var det et slags grønnskjær og så ut som det var brent...

Men noen som vet om noen fine lykter jeg kan kjøpe? Er ikke interessert i å betale 16000 for et nytt xenon sett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...