Erlend E30 Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Hei. Fin bil du har og fin farge ! Jeg er sikker på at du har 1.9 M43 motor nyere enn min men en M43 motor er veldig driftsikker Justerebart senkesett er greit å ha enn vanlig senkesett Jeg har supersport senkefjærer liggende hvis du er interessert . Dem er helt fine men vet ikke om de vil passe helt 100% siden er fra Compact Jeg har byttet til org fjærer sammen med supersport dempere siden jeg var lei av å kjøre med senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Hei. Fin bil du har og fin farge ! Jeg er sikker på at du har 1.9 M43 motor nyere enn min men en M43 motor er veldig driftsikker Justerebart senkesett er greit å ha enn vanlig senkesett Jeg har supersport senkefjærer liggende hvis du er interessert . Dem er helt fine men vet ikke om de vil passe helt 100% siden er fra Compact Jeg har byttet til org fjærer sammen med supersport dempere siden jeg var lei av å kjøre med senkesett. Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Hei!Sliter med ting for tiden. Fikk opp en gul motorlampe her hinn dagen, fin julepresang sånn sett. Er ingen ulyder i motoren, men føler nå at bilen bare får dårligere og dårligere drag nå. Gasser, så tar det 1-2 sekunder før det kommer skikkelig med gass. Er dette tett katalysator? Eller kan det være noe annet? Er ingen ulyder fra motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2013 Kan også sies at bilen nå ikke bruker 0.75 liter per mil, men har gått opp til å bruke 1,1 liter. Kan det være lambdasondaen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2014 Hei!Hadde bilen på EU i dag, noe som ikke gikk sånn alt for bra.. Motorlyset var en gåen sensor på kammen, og den skal de ha litt betalt for. Ellers var det standard ting som bremser, fjærer, osvosv men alt dette kjøper jeg selv og fikser. Ganske imponerende at lyktene mine ikke ble godkjent, og dette skal de ha småpene 18500,- for et nytt sett med montering... No waySå, det jeg lurer på, er Hella angel eyes noe bra? Eller er det jalla? Og vil de bli godkjent?Har mer lyst å betale 3-4k for lys enn 18k.. Gjerne send en PM også om noen har lyktesett liggende som de vil bli kvitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Hva var galt med lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2014 Hva var galt med lyktene? De skriver følgende: Lykten, fargen på lykten, plassering eller styrke er ikke i samsvar med kravene - Svake lys haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Lyser de så dårlige eller er de bare justert feil? Trenger ikke bytte lykter av den grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2014 Lyser de så dårlige eller er de bare justert feil? Trenger ikke bytte lykter av den grunn Akkurat det vet jeg ikke, jeg har aldri vært borti de og justert og slikt, men rart de gir meg 2'er feil og mangellapp på det da, om de kunne justert de selv og sett om det ble bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Kan jo være det er nok å bytte lykteglasset/plasten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2014 Kan jo være det er nok å bytte lykteglasset/plasten! Den var ny i november.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Reflektorene er nok brent dessverre(linsene) vaskemaskin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 Reflektorene er nok brent dessverre(linsene) Ja, tror jeg også, da jeg åpnet lykten da jeg skiftet glass var det et slags grønnskjær og så ut som det var brent... Men noen som vet om noen fine lykter jeg kan kjøpe? Er ikke interessert i å betale 16000 for et nytt xenon sett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Da er vel depo Tingen. Mtp da kan man få hvite ringer og linse (xenon look) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 HeiSer noen BMWer har blinklys i en slags kobberfarge/brun farge.. Er dette noe man kan få kjøpt eller kjøper man bare noe film og tar på blinklysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå