BMWtotti Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Jeg jobber med å restaurere min 1956 Ford F100 og tror jeg snart har lett hele nettet rundt etter folk/firmaer som kan ta på seg å lage nytt tak (i alle fall deler til det) uten hell. Hadde ikke vært noe problem å byttet taket selv, men det finnes desverre null og nix av restareringspaneler til takene på disse bilene (Med unntak av glassfiber som jeg ikke har lyst på) Det må derfor startes på scratch, og det overskridet mine metall arbeids ferdigheter med god margin. Er det noen som kjenner noen (eller kjenner til noen) der ute som tar på seg dette? -Jørgen- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Finner du et amcar forum, får du kanskje noe hjelp der. Min første tanke er å kanskje ringe rundt til blikkenslagere? Kanskje du finner noen som har lyst å prøve seg på noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Torstein Nylund! http://www.proff.no/selskap/race-kustom ... 882680452/ Jeg er 100% sikker på at han kan lage tak til deg, så framt han har tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Takker for svar Da skal jeg prøve å kontakte vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg