Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja fått trøkka inn 15 stroker i bilen, kjøer kun old school!

Med en phoniex gold m100 frosterker!

Grom nyrer tilbake på plass!

Nytt forstillingsett bestillt. Understellet er på vei, kommer fra en 535.

0ljt36wiyd7cbhov179h.jpg

gzcp6c1jw1c1qdziz9km.jpg

Måtte lime lista på nytt og da trenge jeg litt press! :)

nisnvj1r5m91ti0xqiqq.jpg

Skrevet

M100 på Stroker 15 er nok i minste laget egentlig - selv om den fungerer greit. Gleder meg over å se Phoenix Gold og Stroker igjen montert i bil... Godt det ikke bare er meg som liker dette... :)

Sc eller DC på Strokeren?

Hvis du er seriøst giret på OldSchool Phoenix Gold, så kan jeg gi deg et tips om at jeg vurderer å selge hele Phoenix Gold M-serie samlingen min. Og da hadde du hatt nok anlegg til å bygge det du måtte ville i den bilen. Alt jeg har er som nytt, eller nytt (ubrukt) i sine respektive original esker...

DSC00588.jpg

outlaw-bandit%20pic.gif

spiritofnorway-route66-4.jpg

PS! Bildene er fra Google.. Jeg bare mimret litt, mine har vært for lenge i skapet - tror jeg kanskje må ta de ut snart og kose litt med de ;)

Skrevet

Ja er veldig intrissert!:)

Send meg pm så hadde det vært fint!

M100 på Stroker 15 er nok i minste laget egentlig - selv om den fungerer greit. Gleder meg over å se Phoenix Gold og Stroker igjen montert i bil... Godt det ikke bare er meg som liker dette... :)

Sc eller DC på Strokeren?

Hvis du er seriøst giret på OldSchool Phoenix Gold, så kan jeg gi deg et tips om at jeg vurderer å selge hele Phoenix Gold M-serie samlingen min. Og da hadde du hatt nok anlegg til å bygge det du måtte ville i den bilen. Alt jeg har er som nytt, eller nytt (ubrukt) i sine respektive original esker...

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

PS! Bildene er fra Google.. Jeg bare mimret litt, mine har vært for lenge i skapet - tror jeg kanskje må ta de ut snart og kose litt med de ;)

• 2 weeks later...
Skrevet
Hvor mye senker fjærene dine? :)

Er vel litt usikker men tror det er 65/30. Kappa 2 runder forand får å få den ditt jeg ville ha den! :)

I dag ser den sånn ut!

l3dv5t55n719id271t4x.jpg

Måtte hente meg vinter bil på fredag, ville ikke bruke min e28 på vinteren. Er dessvere ikke mange igjen av den så vil ikke ødlegge den. Blir bytting av motor og driverk til vinteren også ta rusten på hjulbuen. Nye bilen er en orginal 520 etter montert 2,5 liter med større dyser, grenrør, letta svinghjul, m5 clush og div små stærs i motoren som jeg ikke kommer på akuratt nu :P

understelles vask ble satt i gang dagen etter da det hadde vært olje lekasje fra forri eier.

cltytjttt6ly5gw186oa.jpg

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...