bmwhans Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Er det noen som har testet chiptuning herfra? http://Www.bestchip.no evt http://www.chippower.no? Hvordan er det å tune bilen på denne måten kontra å levere den hos steder som ts racing for over 6000 kr? Det er en turbodiesel det i så fall er intr å prøve på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Jeg hadde gått til GS og fått ESS-chip. Er så mye tvilsomme aktører som driver med dette at jeg ikke tør noe annet. Og TS Racing holder i hvert fall jeg meg unna etter en dårlig erfaring med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Dette gjelder en Volvo, og GS fører vel hovedsaklig til BMW? Tenkte en sånn boks var lettvint og greit? Plug and play... Men aner ikke om dette er noe som holder/funker. Derfor jeg leter etter erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Du snakka om turbodiesel, så jeg regna med at du sikta til 320'en. My bad Da har jeg NULL peiling, har bare trimma bil med datasprut tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Det er ulike meninger ute og går angående dette her men jeg hadde aldri installert en sånn tuningsbox i min bil. Disse koples gjerne inn i serie med hjernen og manipulerer data for å lure ut mer effekt. Godt mulig det kan funke greit, finnes da mange folk som er fornøyd med det. Laste inn ny software i hjernen derimot, med modifisert/optimalisert motorstyring, har jeg langt mer trua på. Hadde dette fra BSR på en Saab tidligere, fungerte flott. Koster mye mer, men dette er rette måten å hente ut mer effekt på. BSR er svenske og har garantert tuning til din Volvo. Det har vært opptil flere diskusjoner rundt dette her på forumet tidligere, finner nok om du søker litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Jeg har aldri hørt noen velge piggyback om de har et valg, det skal sies. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå