SAF Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Nice den bilen din:) Viste ikke du hadde tråd her inne jeg:) Cruise på Gol i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2014 Nice den bilen din:) Viste ikke du hadde tråd her inne jeg:) Cruise på Gol i dag? Takktakk Ganske så fin den bilparken din å! Hatt tråd her siden første bmw'n jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2014 Konebilen og den litt mer ubrukelige bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Hvordan har du festet skiltet på e91'n? Så cleant ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Hvordan har du festet skiltet på e91'n? Så cleant ut! Skrudd med to små svarte skruer i hjørnene øverst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Skrudd med to små svarte skruer i hjørnene øverst Ah! Nå ser jeg det.. Åssen er det når de ligger så tett innpå? Gnisser det ikke stygge riper på lakken? Jeg tenkte å kjøre 3M DualLock, men dette høres mer sikkert ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Ikke fått med deg det jeg:) Takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xray92 Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 Null aktivitet i det siste?(: ble veldig bra med svart og rødt di baklyktene dine, er di Sota originale eller kjøpt en Anna plass?(: Mvh:Johannes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 Såg deg på fagernes her en dag. Rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Regner med du har koblet annlegget opp mot org spiller osv i bilen , tenkt å gjøre det samme i min e91lci men trenger en liten veiledning for å få det greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Regner med du har koblet annlegget opp mot org spiller osv i bilen , tenkt å gjøre det samme i min e91lci men trenger en liten veiledning for å få det greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Null aktivitet i det siste?(: ble veldig bra med svart og rødt di baklyktene dine, er di Sota originale eller kjøpt en Anna plass?(: Mvh:Johannes Vært dårlig til å oppdater desverre.. Men har bilen enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Såg deg på fagernes her en dag. Rå bil Er bortover iblandt, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Er bortover iblandt, tusen takk send meg en pm her neste gang. Har oppkjøring om få dager, bor på bagn så da kommer jeg oppover å inspiserer bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå