TorErik Skrevet August 23, 2013 Skrevet August 23, 2013 Hei. Har vurdert å sette xenonkit i fjernlysene mine da jeg kunne tenkt meg litt bedre lys i vinterhalvåret. Men så kikket jeg litt nærmere på det, og kan ikke se noen god løsning på plassering av ballaster. Noen som har gjort dette på sin tidligere og har et par tips? Tror de blir for store til å legge inni lykta, og er veldig kjedelig å kutte i dekselet sånn at lykta ikke er tett lenger. Da dugger det jo med en gang Bygge om til orginalt Bixenon blir litt i dyreste laget da jeg har adaptivelys Mvh Tor Erik
Bmwrob Skrevet August 24, 2013 Skrevet August 24, 2013 Du kan jo borre et lite hull i dekselet til lykta, sette en gummipropp der med et lite høl i slik at du får ledning igjennom?
eilefsen Skrevet August 24, 2013 Skrevet August 24, 2013 Sikker på at du har adaptive lys? Trodde ikke det kom på halogen jeg. står iallefall ikke i etka katalogen. Og det er vel linsa i xenonlyset som vrir på seg, dette er vel vanskelig å få til med en reflektor?
TorErik Skrevet August 24, 2013 Forfatter Skrevet August 24, 2013 Har xenon i nærlys men ikke i fjernlysa Jo har vurdert å borre et hull der, men litt skeptisk. Får gjerne ta en nærmere kikk på det.
Gunnar Skrevet August 24, 2013 Skrevet August 24, 2013 Hvorfor må du bore i lykta? Holder vel med koppen bak på lykta, og det følger med gummigjennomføring på kabelen til pæra.
larserso Skrevet August 24, 2013 Skrevet August 24, 2013 Har xenon i nærlys men ikke i fjernlysa Jo har vurdert å borre et hull der, men litt skeptisk. Får gjerne ta en nærmere kikk på det. Du blander ikke sammen fjernlys og lyshorn nå? Har hatt tidlig E91 i familien med xenon og den hadde xenon både nærlys og fjernlys, men lyshorn (når du drar til deg spaken og eneste måte å få innerste reflektor til å lyse opp) er halogen. Har du adaptive lys vil jeg tro det er som på E60 at du da ikke har lyshorn på innerste, men kun tennes ved svinging og blinklys under 30km/t. Har ikke sett 3-serie med adaptive lys selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå