Ivrig86 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Skrevet Mars 3, 2014 Da er Stickerbomb folien Baki byttet ut med carbonfolie. Å tanken blir Beholdt blank. Er noen gullfarga klistremerker på Vei fra airforcesuspension,illest og stancenation som Jeg tenkte på Nedover på styreenheten kanskje. Ble veldig mye finere syns jeg. Fikk Mail av fedex på Morran å virka som Pakka fra ccw er i Norge alt for di spurte etter faktura Foresten veldig glad jeg kjøpte vannoppsamlere, den Mellom tank og kompressoren hadde allerede er par cm vann i seg
Ivrig86 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Skrevet Mars 3, 2014 Prøvd å polere Felga for hånd igjen nå med swisswax metal polish men blir faen ikle Fornøyd az... Testa på pottene også, di ble hvertfall blanke men striper der å. Men di er det ikke sååå nøye med. Har tenkt litt på å fjerne hele bakpotta å få lagd diffuseren uten hull til eksosen i heletatt også heller ha eksosen ned rett bak fangeren eller kjøpe sånn feit "dieselstuss"... Den eksosen som står på tiltrekker seg unødvendig oppmerksomhet fra politi som eventuelt ligger bak. Bråker ikke men utseendemessig... "Dieselstuss" vil kanskje bråke mere ... Noen som Kunne tenke seg å kjøpt eksosen å svart matt diffuser eventuelt? Har også tuvpapirer på eksosen så er mulig å godkjenne dette Koster nesten 11000kr på GS for eksosen. http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/154/956399 Å diffuseren koster 1339kr på GS http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/599/918802 Bud??
Ivrig86 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Skrevet Mars 3, 2014 Jeg har stått å leika meg litt med kontrollen Idag for å bare prøve å lagre noen høyder... Men bak så stiller ikke bilen seg i den høyden jeg har lagret... Men så la jeg merke til at når jeg kjører bilen i bånn... Når den er på det laveste punktet bak så kan jeg ennå slippe ut 40psi eller hva kontrollen er oppgit i uten at den blir lavere... Vil det si jeg må heise den litt? Å det vil ikke påvirke nedre punkt? Heiset den 1,5cm istad før jeg prøvde dette fordi den ble for lav bak. Er ganske perfekt på laveste punkt nå tror jeg men som sagt så er det fortsatt igjen ca 40psi på kontrollen jeg kan slippe ut uten at den blir lavere. Forran er det også samme men der er det bare 15 igjen ca. Det samme gjelder på toppen egentlig. Kan heise den til Maks høyde men kan ennå putte i ca 40 bak å 15 forran uten at den blir høyere
vetu03 Skrevet Mars 3, 2014 Skrevet Mars 3, 2014 Hvor mye hadde du tenkt deg for eksosen da? Vurderer sånn på min:)
Ivrig86 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Skrevet Mars 3, 2014 Hvor mye hadde du tenkt deg for eksosen da? Vurderer sånn på min:)Aner ikke... Eksosen koster nesten 11 ny å diffuseren koster 1339...http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/599/918802 Jeg kunne også solgt bare den delen av eksosen som går bort til andre siden og diffuseren. Men ser på gs at enderøra er 90mm å andre Potter er 76mm så da er vel ikke det noe vits... Vurderer bare ta vekk di på høyre siden å kjøpe ny diffuser men. Fikk festet eksosen opp litt mot diffuseren istad for den hang litt ned. Bilen er jo kjempefin med eksosen men politi kan kanskje tro den har større motor osv pga eksosen hehehe Men som sagt åpen for bud...
Ivrig86 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Skrevet Mars 3, 2014 Ble jaggu en bestilling til fra scandicshine.no Bøtte med Gritguard, Lokk, Vaskehanske, Såpe, Tørkehånkle og RIM7 500ml Chemical Guys Luksus Microfiber Pakke Chemical Guys Maxi Suds 2 Chemical Guys GLOSSWORKZ Gloss Enhancing Shampoo Quart Foamaster Foam Gun Sondre92 reagerte på dette 1
Ivrig86 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Skrevet Mars 4, 2014 Jippiiiii da har skruene osv "kommet"... Fikk Mail Om at pakken er levert... Men hadde jo ikke hvert noen her hos meg så jeg ringte fedex. Å pakka hadde blitt levert på gamle jobben min... Gudene vet hvorfor for på Leveringsadresse å overalt står det adressen hjem hit så han på fedex skjønte ingenting om hvorfor det hadde blitt levert der. Man da har jeg dem etterpå hvertfall
Ivrig86 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Skrevet Mars 4, 2014 Da kom pakka fra ccw T skjorte, "vindusmerker" i gull, sølv og oilslick, "leppemerker" i gull og oilslick, gold plated Bolter og muttere også polerte senterkopper endel riper i di også så er kanskje sånn det er bare
vetu03 Skrevet Mars 5, 2014 Skrevet Mars 5, 2014 Jippiiiii da har skruene osv "kommet"... Fikk Mail Om at pakken er levert... Men hadde jo ikke hvert noen her hos meg så jeg ringte fedex. Å pakka hadde blitt levert på gamle jobben min... Gudene vet hvorfor for på Leveringsadresse å overalt står det adressen hjem hit så han på fedex skjønte ingenting om hvorfor det hadde blitt levert der. Man da har jeg dem etterpå hvertfall Vært borti det der selv mange ganger, at pakker som har adresse hjemme blir levert på jobben. Virker som de bare legger deg til en vane at de kan levere det der siden jeg har brukt adressen der noen ganger på større ting som felger o.l.
Ivrig86 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Skrevet Mars 5, 2014 Vært borti det der selv mange ganger, at pakker som har adresse hjemme blir levert på jobben. Virker som de bare legger deg til en vane at de kan levere det der siden jeg har brukt adressen der noen ganger på større ting som felger o.l. Ja var det jeg lurte på men spurte fedex om di hadde den adressen i systemet å Det hadde det ikke. Så da er eneste mulighet at sjåføren kjente igjen Navnet ... Så syns Det var ganske rart
Ivrig86 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Skrevet Mars 5, 2014 Nye pedaler å matter på Plass Bestilte svart Carbon egentlig men var tomt... Men ble faktisk ganske fint med sølv å selvom jeg egentlig syns det er skikkelig jalla! Aldri handlet av koed før nå... Men nå har jeg begynt å sjekke priser der kontra GS å faen meg mye Billigere på koed!
vetu03 Skrevet Mars 5, 2014 Skrevet Mars 5, 2014 Ble bra. Har selv vært skeptisk til sølv carbon. Koed er mye billigere på en del ja. Og nå som de før ny bedre side tror jeg det blir bra. Handlet mye der, men syntes også ga er veldig greit pga etk katalogen og sånn:)
Ivrig86 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Skrevet Mars 5, 2014 Ja jeg har lagt Igjen Myyyyye penger på GS
Ivrig86 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Skrevet Mars 5, 2014 Om Noen vil kjøpe Det Gamle M rattet Rattet så kom Med bud veldig helt og pent! Kan Legge ut bilde imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå