SST Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Jeg har noe slitte frontlykter på min 528. Kikker derfor etter nye, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken type jeg skal gå for. Bilen er en -98, så facelift-lykter med angel eyes og full pakke er uaktuelt. Etter som jeg forstår finnes det 3 originale alternativer: hvit blink (som jeg har nå), sotet, og med gul blink. Bilen er sort, relativt greit senket, 8+9x17 style 32 og xenon. Jeg heller faktisk mot gul blink. Hva ville dere valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Jeg har gule på min svarte e39,og synes faktisk det ser bra ut. Jeg har også org preface lamper til salgs, gule blink, ikke xenon, sittet på bil bare noen få år (2-3). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Jeg har gule på min svarte e39,og synes faktisk det ser bra ut. Jeg har også org preface lamper til salgs, gule blink, ikke xenon, sittet på bil bare noen få år (2-3). Jeg har xenon på min, men vil tro at selve lykteglasset og innmaten er det samme for xenon/ikke xenon...? Jeg trenger strengt tatt bare glasset da lyktene i seg selv fungerer som de skal. Hva hadde du tenkt deg for lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Jeg har gule på min svarte e39,og synes faktisk det ser bra ut. Jeg har også org preface lamper til salgs, gule blink, ikke xenon, sittet på bil bare noen få år (2-3). Jeg har xenon på min, men vil tro at selve lykteglasset og innmaten er det samme for xenon/ikke xenon...? Jeg trenger strengt tatt bare glasset da lyktene i seg selv fungerer som de skal. Hva hadde du tenkt deg for lyktene? Prøvd med polering først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Ja, kjøpte et 3M-kit i fjor sommer, og det ble veldig mye bedre! Slik sett er ikke selve slitasjen det værste, men de har også begynt å dugge. Det er faktisk fryktelig plagsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Ja, kjøpte et 3M-kit i fjor sommer, og det ble veldig mye bedre! Slik sett er ikke selve slitasjen det værste, men de har også begynt å dugge. Det er faktisk fryktelig plagsomt Les litt her da http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... silica+gel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Ja, kjøpte et 3M-kit i fjor sommer, og det ble veldig mye bedre! Slik sett er ikke selve slitasjen det værste, men de har også begynt å dugge. Det er faktisk fryktelig plagsomt Les litt her da http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... silica+gel Den var ny for meg! Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 You're welcome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå