Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, eg har søkt rundt om, men finner ikkje ut noe særlig.

Eg har overhodet ingen peiling på tallene når det kommer til felger så eg spør enkelt og greit her.

Hvilke str gjør seg best på en e60 som er senket rundt en 30 mm og har m pakke.

Tenker da på innpress osv..

Har lyst som mange andre lyst å fylle hjulbuene mest mulig bare med felg og dekk.

Håper og takker på forhånd på svar

• 1 month later...
Skrevet

Sommer- eller vinterhjul?

Pokker og altså, alltid glemmer eg en vesentlig faktor..

Dette gjelder sommerhjul :)

Av en eller annen grunn så klarer eg ikkje å se om en felg passer bilen eller ikkje, har aldri greid det når eg tenker meg om.

MEN, eg har sett på desse http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/214/1596102 og synst desse gjorde seg bra på gamlebilen til Ryeng1 ihvertfall, selv om eg langt ifra kommer til å gjøre like mye med min..

Men til dere som prøvd litt forskjellig, er 19 " for stort for denne bilen, mister den den komforen den har ?

Noen andre anbefalinger til felger, og gjerne fra norgesdekk da eg får en del rabatter der ?

Farge på bilen er monacoblau metallic :)

Skrevet

Fine de felgene der. Men du må kjøre den breiere typen av de bak, ellers vil du ikke få bygd det ut max. Og er vel ikke så veldig mange impresså velge i på de felgene hos ga vel?

Skrevet

Jeg syntes ikke 19" er for stort til denne bilen, snarere tvert imot. Jeg personlig ville ikke valgt en kantfelg i 19" og spesielt ikke disse GS-felgene ettersom 1) de vil virke mindre enn de er og 2) felgkanten foran er en flause. Skal du ha disse felgene bør du helt klart gå for 20" og med 10x20 foran og bak (slik ryeng1 hadde), men dette er ikke helt smertefritt. Når det gjelder komfort har vi alle forskjellige preferanser, men jeg har kjørt med 20" nå flere år og har ingenting å utsette på det. Skal du allikevel gå for 19" ville jeg sett om jeg fikk tak i et sett med originale M6 hjul.

Skrevet

Eg var redd du skulle si noe sånt om desse felgene her ja Saltkjelen.

Eg så jo at Ryeng1 slet med å bli fornøyd og bygde om en hel masse og eg kommer nok ikkje til å gjøre like mye som han..

Men er det denne http://static.schmiedmann.dk/ProductPictures/image_22992_big.jpg du tenker på Saltkjelen ?

Noen andre som har flere tips ?

Men hvordan er det egentlig når du kjøper felg hos forhandler, er det lov å prøve montere eller er det plukk ut fra katalog og betal ??

Skrevet

Fine de felgene der. Men du må kjøre den breiere typen av de bak, ellers vil du ikke få bygd det ut max. Og er vel ikke så veldig mange impresså velge i på de felgene hos ga vel?

Ja, synst selv de er ser fine ut, men har du sett de live?

Er det så gale med de fremre felgene når det kommer til felgkanten ?

Skrevet

Ja, det er de felgene i linken. Det finnes jo mange andre 19" som er pene, men jeg ville funnet noe tilsvarende dette og uten kant.

Og ja, de GS felgene er så ille når det kommer til felgkanten foran. Det er nesten ikke kant i det hele tatt og designet får felgen til å se mye mindre ut enn den er.

Skrevet

Tips mottaes med takk :)

Og hvordan er det når du kjøper felger, får du prøve de på eller har de ett dataprogram der du kan se hvordan bilen blir seende ut?

Prøvde en side eg fant som skulle gjøre dette, men får bare error når eg prøver..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...