morgan93 Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 som topic sier har jeg fått høyt diesel forbruk på min e46 320dt skal vær ca 7,1 liter på 100 km ell no trur jeg det sto i vognkorte men i kjørecumputeren står det att den nå bruker 11 liter! det er 136 hesteren å automat vis det har no å si:) noen som har vært borti detta før ? takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Spørs hvor mye tomgang det er da. Hvor hard du er på pedalen osv. Men det var uansett noe høyt ja. Har du fått lest feilkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 lite tomgang, hjelper ikke å vær snill på pedalen engang da ligger den på 10.10,6.. nei har ikke det skal få gjort det:) takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 ikke uvanlig at kjørekomputer blir feil med tiden! ta å kontrollmåle ved å bruke trip-teller og måle antal liter som er brukt på den distansen. Undersøk først om den faktisk bruker så mye før du tyr til dyre feilsøkinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 takk for flott respons da skal jeg gjøre det før jeg sender den på feilsøking:) setter stor pris på svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå