Juland Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Hei! Var på vei til jobb, da bilen plutselig begynte å fjuske da jeg slapp gassen i fart. Kom til en rundkjøring og der stoppa den, og ville ikke starte igjen.. Noen som har noen idé om hva det kan være? Tett dieselfilter kanskje ??
Alpejohn Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Hei, Dårlig kam eller veivsensor kanskje? Bør få tatt diagnose for og sjekke om der er feilkoder vertfall, uansett. Kan være mye rart. Men du kan jo lese litt i diesel tråden, den ligger som sticky her i Teknisk forum, helt på topp. Der står det mye god info. Din motor er vel en M47D20 om jeg ikke tar feil.. Står blandt annet at elektronikken i dieselpumpa bruker og ta kveld. Men les litt der, mye god info.
Juland Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 Lurer litt på om jeg hadde fått noe luft i systemet..? Jeg har vel en pumpe i tanken på denne modellen som dytter opp det siste drivstoffet? Starta ikke etter jeg hadde fylt på 5 liter diesel, men prøvde med litt start gass, og da fyra den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå