Kobar Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Chassiet er så godt som strøkent, rullet 118.000 miles i England. Null rust! Det er en komplett M3 i BRA stand som plukkes. Uten takluke Deler som er solgt (eller brukes selv) er følgende: -Motor, girkasse, mellomaksling og komplett bakaksling -Frontfanger -Bakfanger -Sideskjørter -Speil -Panser -Forskjermer -Bakluke -Dører -Vindu og heis i høyre dør -Forseter, bakseter og dørtrekk -Instrumenter -Navigasjon -Felger -Eksosanlegg -Baklykter -Frontlykter -Shadowlinelister -M-ratt -Bremseskiver og caliptere -Taktrekket Av deler verdt å nevne har jeg følgende: -Karosseri (URØRT) m/papirer moms etc -Bærebruer foran, -Spindler begge foran -Støtbjelke i carbon foran og bak -Sideruter bak m/el.motor -M3 innstegslister Og masse annet, så det er bare å spørre om du trenger noe! Bilder blir tatt av ønskede deler etter forespørsel, og sendt over så fort jeg har mulighet
Evopower Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 Hvis du blir sittende på skallet når det er tømt for interiør, bakluke, dører etc.....så vet du hvem som vil ha det
bmw-e46-m3 Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 selger du bare bakfangern? med el uten PDC?
Kobar Skrevet August 28, 2013 Forfatter Skrevet August 28, 2013 Bakfanger er muligens tilsalgs, med ryggesensor. Bud? Har deg i bakhodet Evopower
Kobar Skrevet August 28, 2013 Forfatter Skrevet August 28, 2013 MariusRoren skrev: er interessert i bakskjærmer Hva byr du? Kommer du og skjærer ut selv?
rasstut Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Interessert og selge framstilling ? Er meget interessert i bremser og sponser framme
Kobar Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Hva er sponser? Komplett forstilling står enda montert, men skivene foran er litt slitte, er vell en kant på oppimot 4-5mm rundt ytterkant.. Men calipterne er gode med klosser som det er mye igjenn på kom med ett bud
rasstut Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Kobar skrev: Hva er sponser?Komplett forstilling står enda montert, men skivene foran er litt slitte, er vell en kant på oppimot 4-5mm rundt ytterkant.. Men calipterne er gode med klosser som det er mye igjenn på kom med ett bud Beklager ble en skrive feil der på telefonen ! det skulle stå spindler . Om du er interessert i å selge hele forstillingen komplett for en normal sum så er jeg meget interessert . må ikke gi stort for en e36 3,2 framstilling så jeg kan gi deg et bud på 2500 ,- ? Har ikke mulighet å få hentet før etter 10 sept. hvor i landet holder du til ? om det er en meget lang distanse fra meg , har du mulighet å sende kun spindel og komplette bremser i post ? Mvh Joakim Engh
Kobar Skrevet September 6, 2013 Forfatter Skrevet September 6, 2013 rasstut skrev: Kobar skrev: Hva er sponser?Komplett forstilling står enda montert, men skivene foran er litt slitte, er vell en kant på oppimot 4-5mm rundt ytterkant.. Men calipterne er gode med klosser som det er mye igjenn på kom med ett bud Beklager ble en skrive feil der på telefonen ! det skulle stå spindler . Om du er interessert i å selge hele forstillingen komplett for en normal sum så er jeg meget interessert . må ikke gi stort for en e36 3,2 framstilling så jeg kan gi deg et bud på 2500 ,- ? Har ikke mulighet å få hentet før etter 10 sept. hvor i landet holder du til ? om det er en meget lang distanse fra meg , har du mulighet å sende kun spindel og komplette bremser i post ? Mvh Joakim Engh Det er greit Bare ta det på PM om hvordan du vil få det fraktet. Delene står i sør-rogaland
Kobar Skrevet September 11, 2013 Forfatter Skrevet September 11, 2013 følgende er solgt/brukt selv: -motor/girkasse -mellomaksling -komplett bakstilling -bakluke -baklykter -bremser og spindler foran -forskjermer og panser -støtfangere -hovedlykter og blinklys -interiør og navi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå