tobiastorvik Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Er du interessert i bytte mot sport stoler til m5? 100%strøkne og vannbøffel skinn. Full elektrisk med memory osv e34 stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Kjøpte akuratt et helsort strøkent m5 interiør før 7000 Heldig Er vel litt hardere å sitte i de ettersom jeg har forstått. Flere justeringsmuligheter på sport-contour som jeg har Og hakket mere sjeldent også muligens. Har som tidligere nevnt leita lenge etter sånne stoler, så jeg har en viss oversikt http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... -otherwise)-seats-in-E39 Er du interessert i bytte mot sport stoler til m5? 100%strøkne og vannbøffel skinn. Full elektrisk med memory osv e34 stoler Vurderer som nevnt salg her fordi jeg ikke har bil å montere stolene i pr. dags dato, så bytte er ikke noe poeng for meg Hadde jeg hatt E34 kunne jeg montert disse selv da de er mye bedre å sitte i enn originale M5-stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Er det facelift eller pre facelift seter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Mener de kommer fra en 94-mod. 750i om jeg ikke husker feil. Står vel produksjonsdato på interiøret et sted. Kan sjekke opp dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Dette er salgsannonse og ikke diskusjonsforum folkens. Kule stoler, lykke til med salget! Synd du bor langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik O Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Kan skrive under på at det er fine stoler ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Kan skrive under på at det er fine stoler ! Det kan du så absolutt Husker vel om de stammer fra preface også du da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Stolene er forresten produsert i 1996 står det på en lapp på understellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 4, 2013 Forfatter Share Skrevet November 4, 2013 Bump...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Da blir vel disse solgt i helga ser det ut som...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 fytti for noen nydelig seter! Lykke til med salget! Hadde jeg hatt cash til dem så hadde jeg henta de på flekken og montert de i E39en min på vei hjem fra deg hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 Disse stolene er herlige å sitte i ja, det er hvertfall helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 30, 2013 Forfatter Share Skrevet November 30, 2013 Solgt, og tråden kan stenges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå