Dinge Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 Trenger råd, får ikke start på bilen etter at jeg har byttet dysetettninger, drivstoffslanger og dieselfilter. Har byttet tettninger og slipt setene til dyser. Byttet også disse små returslangene. Byttet dieselfilter samtidig, noe jeg kanskje ikke skulle gjort før jeg hadde prøvd og starte med det gamle? Hadde ikke nok diesel stående til å fylle opp filteret før oppstart. Tipper det er luft? Skal dette lufte seg selv? Hadde ikke nok strøm på bilen i dag, prøvde med startgass og fyrte litt på det men ga seg med en gang det var forbrent bort.. Dette er en 01 520D(136hk)
bulvest Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Ladd batteriet. La tenninga stå på 2-3 ganger 1 min av gangen så tenker eg filteret fyller seg opp igjen. Skal lufte seg sjølv.
Otis Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Det jeg gjorde var å ta av toppen på dieselfilter og lot tenningen stå på til det var fyllt opp, og når det da var på toppen så satte jeg på lokket og da er det bare å "kinne" så starter den rimelig fort.
bulvest Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Funker flott det med, men blir fort litt meir griseri.
Dinge Skrevet August 28, 2013 Forfatter Skrevet August 28, 2013 Takker for raske svar, batteriet står på lading. Så får jeg prøve litt etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå