osteper Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 Hei, tenker på å bestille nye lykter til min E39. Har sett litt på disse: http://www.partsandretards.no/belysning ... ngeleyes_1 Noen som vet om de er noe særlig? Har også sett litt på disse Ebay lyktene, men er få av de som har automatisk lyktestyring. Har helt originale lykter i fra 1998 om det skulle ha noe å si! Kunne godt tenke meg bedre lys nå som høstmørket setter inn også! Noen som har noen tips? (På lovlig vis! )
LK Skrevet August 27, 2013 Skrevet August 27, 2013 Jeg har Hella facelift ae lykter på min bil,kan ikke påstå det er noe særlig bra lys i dem med vanlige pærer. Det hjelper litt med Osram Nigthbreaker pærer ,men jeg endte opp med xenon. Går du for 4300k xenon er det nesten ikke blåskjær i dem.
Mysemannen Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Vil påstå original lyktene dine har veldig mye bedre lysbilde enn du noen gang får fra billige ettermarkeds lykter, har du vurdert nye lykteglass og feitere pærer?
osteper Skrevet August 28, 2013 Forfatter Skrevet August 28, 2013 Vil påstå original lyktene dine har veldig mye bedre lysbilde enn du noen gang får fra billige ettermarkeds lykter, har du vurdert nye lykteglass og feitere pærer? Har tenkt litt på det ja, men syns ikke org. lyktene er noe særlig fine.
lagunilla Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Gå for facelift lamper. Jeg har vært i samme situasjon, og jeg kan love deg at du vil angre skikkelig hvis du kjøper de dritt lampene fra eBay. Dårlig med økonomi? Hittil har P.S team greid å lage de beste kopiene av disse lampene.
osteper Skrevet August 28, 2013 Forfatter Skrevet August 28, 2013 Gå for facelift lamper. Jeg har vært i samme situasjon, og jeg kan love deg at du vil angre skikkelig hvis du kjøper de dritt lampene fra eBay.[ Bilde ] Dårlig med økonomi? Hittil har P.S team greid å lage de beste kopiene av disse lampene. Hmm, ble usikker nå. Pene lykter! Har samme farge på bilen min, så da vet jeg at de passer ihvertfall! Men er dårlig med økonomien ja.
diesel-power82 Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 gå for facelift angel eyeslykter av merket hella,om du sammenligner de med ebay lykter så vil du fort se at det er hella som blir riktig.
Hollabaloo Skrevet August 28, 2013 Skrevet August 28, 2013 Men er dårlig med økonomien ja. Den aller billigste løsningen er å pusse lykteglassene blanke igjen. http://www.detailersclub.no/forum/topic/5420-test-3ms-frontlykt-polerings-sett/ Det settet fra 3m får du for 200-250 kr inkl. frakt dersom du kjøper fra eBay. En 100-lapp dyrere dersom du kjøper her i Norge. Hvis du i tillegg kjøper noen nye pærer (Osram Nightbraker eller Philips xtreme vision) så har du nok så godt høstlys som du får med de lyktesatsene. Det går forresten også an å trikse til slik at man får høyere spenning fram til pærene også, men det vet jeg ikke så mye om. Så kan man jo vurdere å bruke penger på det rent kosmetiske senere når økonomien er bedre
osteper Skrevet August 28, 2013 Forfatter Skrevet August 28, 2013 Men er dårlig med økonomien ja. Den aller billigste løsningen er å pusse lykteglassene blanke igjen. http://www.detailersclub.no/forum/topic/5420-test-3ms-frontlykt-polerings-sett/ Det settet fra 3m får du for 200-250 kr inkl. frakt dersom du kjøper fra eBay. En 100-lapp dyrere dersom du kjøper her i Norge. Hvis du i tillegg kjøper noen nye pærer (Osram Nightbraker eller Philips xtreme vision) så har du nok så godt høstlys som du får med de lyktesatsene. Det går forresten også an å trikse til slik at man får høyere spenning fram til pærene også, men det vet jeg ikke så mye om. Så kan man jo vurdere å bruke penger på det rent kosmetiske senere når økonomien er bedre Spørs nok om jeg ikke må gjøre det ja Prøvde med Turtle Wax sin "Headlight restoration" men det viste seg å være helt elendig. Om det ble noen forandring på lyktene så ble det til det værre. Får vel prøve 3M sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå