Skjelliz Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Heisann! Etter mye leiting på finn og forum fant jeg endelig en bil som hadde det jeg leitet etter, endte opp med denne her; Er en 08 320D med 177HK! navi,parksensor, regnsensor, adaptive lys, msport ute og inne, bytta bakpotta, senkefjærer med msport dempere, alcantara stoler, mratt,m gir kule, svart tak, soltak, 19" sommer, 19" vinter +++++ Dette er bare noen av godbitene denne hadde på papiret Har ingen større planer per dags dato, men det dukker vell opp noe som bestandig! fikk lagt solfilm på siderutene framme før turen nordover startet, dette satt prikken over i'en for min del! Er meget fornøyd med bilen, smiler vær gang jeg setter meg i den! kommer mer bilder når jeg ikke er plaget med jobb å knoter fram ett speilrefleks kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Meget flott bil du har fått der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjelliz Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Takktakk:D e veldig fornøyd sjøl! Har snoka litt å sett du har peiling på led reef! Får feilkode vær gang æ starter bilen pga ledlysan i tåkelysan. Må æ bare koble på motstand? Har lest at dem blir veldigveldig varm så vurderte å bare leve me feilkoden så blir værtfall ikke nå ødelagt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjelliz Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 tok åss en kvelds/natt tur på statoil å tanka litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjelliz Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 nån her inne som har nå erfaring med å bytte ut de orginale subbene under sete med Earthquake SWS-8xi? er det verdt pengene? plug and play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doimiss Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Noen som har prøvd å chippe disse? Verdt pengene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå