Tåmz'n Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Har mistet koppen/pipen til låseboltene som står på hjula på min e38 :/ Noen som vet hvilke låsebolter det er? Om det er originale bmw eller ikke? Må mest sannsynelig bore ut di, drittjobb!!! Hvis ikke noen har bedre forslag?
SST Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Jeg hadde AKKURAT samme problemet i går! Jeg har (hadde) originale BMW-felger, og kjørte til den nærmeste BMW pusheren. De hadde masser å velge i, samt en som passet perfekt til min Jeg ville prøvd det først, for det er et lite helvete å borre ut disse.
stig. Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 IKKE bruk torx,men du kan måka inn en 12kant. Det har alldri svikta for meg, å jeg har jobba med hjul,så har kuka nok med bortkommne låsebolter
Jan Håvard Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 gå til BMW så har de antagligvis en som passer , hvis ikke så tar du den som nesten passer så kakker du te med en hammer så skal det vell gå gjorde det med min, så kjøpte jeg bare 4 nye bolter og kasta låsboltane, er bare irriterende og ha fordi ingen stjeler felger hvis de ikke koster mer en 30000 ...
John Kr Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Første jeg gjorde når jeg fikk min nye BMW var å ta ut de 4 låseboltene og satt inn 4 originale vanlige bolter, orker ikke styret med disse låseboltene. Så har vi disse bilverkstedene som bruker luftverktøy på disse boltene og da ryker de. Har boltene hengende på veggen, der passer de best....
Lars89 Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Selvfølgelig bruker verksteder luft. Har jo ikke tid/ork til å håndskru alt,spesielt ikke hjulbolter. Forøvrig enig i at låsebolter er no dritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå