Espenss94 Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Akkurat montert m3 seter, alt skal være riktig koblet da jeg hører motorene starter, men skjer lite da jeg trykker på justering knappene, virket før jeg kjøpte dem ifølge selger og har bare stått en plass, men jeg har prøvd å fikse ledningsnettet. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 prøvde litt nå og (det er engelske m3 seter) passasjerstolen altså den jeg da kommer til å bruke som førerstol virker på passasjerplassen i bilen min, men førerstolen med memory som da blir passasjerstolen virket ikke, er det forskjellige motorer eller er det noe som må byttes om, har googla litt og en annen måtte gjøre det for at det skulle virke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Skal jo fungere uansett om det er memory eller ikke, den elektriske delen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 jepp var det jeg meinte også, er noe hjemmemekka da jeg vart lei sikringsboksen så skal sjekke sikringen imorgen, men det klikka jo når jeg kobla til så det fikk jo strøm, og har du noe enkel måte hvordan jeg sjekker om motorene funker? har mine tvil på den man justerer ryggen og sideputene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 sjekka nå at sikringene var i orden, og den delen som summer er motoren som justerer setet opp og ned, gjelder begge stoler, men på den eine så virker ikke noen funksjoner, noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Kabelbrudd på dn som ikek funker? DU kan jo prøve å koble den på nytt med andre ledninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Prøv å kobla + og - rett på etter kontakt stykket på stolen. Men lurt å legge opp ledningene helt til sikrings boksen, eller nye fra bat med sikringer. Har kobla opp mange sånne og aldri hatt noe tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 ja skal teste, driver å sjekker ledningene under stolen nå for å se om det er noe brudd, skulle hatt et eksternt 12v batteri her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 sjekka ledninger nå, kan det være problemer med styrepanelet? eller hadde det da ikke virket i det heletatt? altså at strøm ikke kommer ut til motorene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå