Kobar Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Jeg har plukket ut navigasjon fra en -03mod M3, og vil montere dette inn i en -01mod M3. Hvor mye må jeg sette over, og ligger alt av kabler klart? Hvor ligger gps-antennen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Du må flytte over skjerm, navi-leser, radiomodul, GPS-antenne og i noen tilfeller antenneforsterker. Ingen ledninger ligger klart til noe av dette (det enkleste er å kjøpe kabelsett for ettermontering av navigasjon). GPS-antennen ligger i et lite rom under hattehyllen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Hvor er antenneforsterkeren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Bak venstre C-stolpe-deksel mener jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå