Gå til innhold

TUV papirer Supersport, På Engelsk

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

GS Bildeler Som selger, kan jo sende de en Mail å høre men.

De er så strenge her nede, koker i toppen vær gang jeg snakker med de. de er helt trangsynte.

Jeg fikk også mangellapp på felgene, selv om de står skrevet i vognkortet, Fikk også FULL teknisk kontroll siden jeg hadde LED baklykter og EBC slisset skiver og greenstuff klosser på alle hjul #-o

Blodtrykket mitt er høyt nå kjenner jeg. forbanna ubrukelige Mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuv er jo en tysk ting.. det skal ikke ha noenting å si! Får en tuv på engelsk da??

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Jeg måtte få de oversatt hos en godkjent oversetter og ikke nok med det. de måtte først ha de på norsk.

Men etter jeg hisset meg opp i telefonen og lurte på om han var evneveik som ikke kunne lese 3 ord på engelsk.

Så gikk han med på at engelske gikk #-o#-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe forbanna piss..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Ja det er helt utrolig, jeg prøvde å bestille time i et annet fylke der de leser tysk så det ryker etter.

Men de hadde ikke tid før ut i november. så lenge orker ikke kåna å kjøre rundt i e21n :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så trangsynte a gitt, var ikke diskusjon engang når jeg la fram papirer på tysk.

Jeg var ikke klar over at de papirene ble levert i annet språk enn tysk jeg? På Eibach sin internasjonale sider er papirene på tysk i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg godkjente min med tuv papirer på tysk så er ganske sikker på at di må godta tuv papirene dine selv om di er på tysk.

Tuv er jo en godkjenning som bt i norge må godta;)

Det er vel bare en godkjent veileder, tror ikke de er nødt til å godkjenne alt som er TUV merket.

men har fått tak i TUV papirer som har tysk og engelsk på samme ark nå :applause::applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...