Dirty Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Hei Må inn og vise min E91 320D Biltilsynet nekter å se papirer på tysk Er det noen nettside som har arkiv med TUV papirer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Finnes det noen ofisielle Supersport importører/selgere i Norge? Kunne ha vært et forsøkt å kontaktet dem vil jeg tro. Lykke til! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Hva i all verden? Kan de nekte det da? Gikk fint sist jeg godkjente senkesett i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 GS Bildeler Som selger, kan jo sende de en Mail å høre men. De er så strenge her nede, koker i toppen vær gang jeg snakker med de. de er helt trangsynte. Jeg fikk også mangellapp på felgene, selv om de står skrevet i vognkortet, Fikk også FULL teknisk kontroll siden jeg hadde LED baklykter og EBC slisset skiver og greenstuff klosser på alle hjul Blodtrykket mitt er høyt nå kjenner jeg. forbanna ubrukelige Mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 De har ikke lov å nekte godkjenning fordi papirene er på tysk, så du får pese dem litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 De har ikke lov å nekte godkjenning fordi papirene er på tysk, så du får pese dem litt til. Blir bare ord mot ord om jeg ikke har det skriftlig.Regner ikke med BT har det på nettsiden sin hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Spør de hvilken paragraf som sier at de kan nekte godkjenning hvis papirene er på tysk. Da sitter de der Interne regler er det ingenting som heter, selv om det kanskje kan virke sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Det skal jeg gjøre. fått ny time på Torsdag så. Ja her nede har de sine egne regler, det er helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Tuv er jo en tysk ting.. det skal ikke ha noenting å si! Får en tuv på engelsk da?? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Tuv er jo en tysk ting.. det skal ikke ha noenting å si! Får en tuv på engelsk da??Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Jeg måtte få de oversatt hos en godkjent oversetter og ikke nok med det. de måtte først ha de på norsk. Men etter jeg hisset meg opp i telefonen og lurte på om han var evneveik som ikke kunne lese 3 ord på engelsk. Så gikk han med på at engelske gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 For noe forbanna piss.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 For noe forbanna piss.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Ja det er helt utrolig, jeg prøvde å bestille time i et annet fylke der de leser tysk så det ryker etter. Men de hadde ikke tid før ut i november. så lenge orker ikke kåna å kjøre rundt i e21n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Herregud så trangsynte a gitt, var ikke diskusjon engang når jeg la fram papirer på tysk. Jeg var ikke klar over at de papirene ble levert i annet språk enn tysk jeg? På Eibach sin internasjonale sider er papirene på tysk i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Jeg godkjente min med tuv papirer på tysk så er ganske sikker på at di må godta tuv papirene dine selv om di er på tysk. Tuv er jo en godkjenning som bt i norge må godta;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Jeg godkjente min med tuv papirer på tysk så er ganske sikker på at di må godta tuv papirene dine selv om di er på tysk.Tuv er jo en godkjenning som bt i norge må godta;) Det er vel bare en godkjent veileder, tror ikke de er nødt til å godkjenne alt som er TUV merket. men har fått tak i TUV papirer som har tysk og engelsk på samme ark nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå