Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle poste et interessant bilde.

Fylte for første gang ikke vanlig 95 men slo på stortrommen og fylte full tank med V-Power. Noe av grunnen er at jeg også har hatt litt problemer med fuel-pumpen på kaldstart, så tenkte at jeg kunne jo prøve å se om det hjelper med bedre bensin. Fuel-pumpen oppfører seg som før (lurer du på det kan du lese mer om det her viewtopic.php?f=1&t=266992), men hadde en tur hvor jeg dro på litt, og når jeg kom hjem ble jeg rimelig overrasket når jeg så eksosrørene. Tydeligvis er det endel i eksossytemet som har blitt renset ut. Er nesten skråsikker på at det er bensinen som er årsaken, har akkurat hatt en ferie på vestlandet med bilen hvor det ble også kjørt rimelig hardt opp høye fjell, og ingen sot i stussene etter den kjøringen.

a09ebltvrukoq1i9mql6.jpg

Skrevet

Det stemmer veldig bra at V-Power renser systemet. hva den gjør som ikke 95 gjør kan jeg ikke gå i detalj på ! men min diesel soter litt ekstra istarten etter jeg fyller den v Power dieselen. noe jeg gjør sånn i ny å ned! ikke alt for ofte.

Men jeg velger å tro at v Power drivstoffet gjør noe som renser i hvert fall. men om bilen går noe bedre vil jeg ikke utdype meg i! kan hvertfall ikke si jeg merker store greiene =) men da er det kanskje sant det at det renser motor i hvert fall :D

Teori å praktis er jo 2 forskjellige ting så :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...