Pokie Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Har en e39 hvor jeg har lagt merke til at det er vått bak på høyre siden, kun på gulvet og ikke på sete e.l. Har lest rundt om at dette kan være vannsperren/pakningen på vinduet/døren som er gåen. Noen som vet hvordan man kan få ny og bytte, eventuelt om der er vanskelig? (Tviler på at det er vanskelig). Eller kan det være noe annet?
Alpejohn Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Er nok fuktsperren som lekker ja. Har hatt samme problem selv, faren min har hatt det, halve forumet her har hatt det. Du trenger vel ikke ny, men jeg har brukt en gammel og en ny (har fiksa på begge sider bak), og på den siden jeg brukte en gammel løsna det fra igjen etter en stund. Den siden jeg kjøpte ny på var fortsatt bra. Så jeg ville kjøpt ny vertfall. Koster ca 350,- på GS om jeg ikke husker feil. Er enkelt og bytte. Riv av dørtrekk (guider finner du på google), gjør reint rundt døra for gammel lim. Men du må få tak i butylbånd eller noe slikt til og lime det på igjen. Første gang jeg gjorde det, brukte jeg noe dritt jeg kjøpte på biltema, gikk ikke en uke en gang før et begynte og lekke igjen. Dritten hadde ikke limt noe som helst. Wurth har limen du trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå