Gewinde Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Ser du mista lappen og fikk tilbake. Skrev du søknad til politiet for å få den igjen før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Nei fikk den når sperrefristen gikk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Prøvde meg litt med iron-x i dag var godstoff det, bortsett fra at det luktet helt forferdelig(hansker anbefales ) (530d'n det her, 328n og fikk seg en runde) Bestilte meg nye kyllingbein bak og på mekonomen i dag som skal komme i morgen Begge mine har vært knekt tvert av siden jeg monterte coilovers, håpe de nye varer noe lenger. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Hvor kjøpte du mtech2 bakfangeren din fra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 parts24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brevik Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 følger med her hvordan ligger det ann med lakkering av fangere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Har ennå ikke fått fronten. Har sikkert venta i over 3mnd fra parts24.... Håpløst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Har ennå ikke fått fronten. Har sikkert venta i over 3mnd fra parts24.... Håpløst Da trur jeg jeg kjøper fangere fra gs eller koed i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2014 Er nok lureste det ja Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 Skjer det noe her? Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Er noen som følger her ja haha, det er bra. Som kanskje noen har fått med seg så er e39 530D bortevekk. Fikk jo angst av bare ha 1 bil så måtte jo til med kjøp av en til Så får nokså nøyaktig 1 uke siden kom denne her på tunet. e92 325D 3.0D av utstyr er det: Manuell 6 gir kasse msport multifunksjon rattcruisekontroll med bremsefunksjonskinn msport interiørsort taktrekklyspakke utvendig og innvendig(ekstra fancy interiørlys i dører og gulv osv) i håndtak ute og comfort acces(keyless osv)Elektriske speil som folder seg innprofesional radioelektrisk hengerfeste som kommer ut med et tastetrykkryggesensormsport understelladaptive(svinger) bixenon lykterelektriske seterregnsensor2-sone auto klimaanleggkoppholderdelbart nedleggbart baksetemontegoblau metallic lakksattelbraun dakotaskinnoppbevaringspakke18" originale msport sommerhjul, 17" på vinterautomatisk avblending av speil Elektrisk innleggbare utvendige speiljusterbart skinn midtarmlene Mulig jeg har glemt noen småting men. Utvendig skal den få m-sport så fort som mulig, da bilen egentlig er komplett msport bortsett fra fangerene. Kommer og til å montere senkefjører tror jeg. Går nok for 45/30. Er litt for mye klaring nå med kun msport understell. Ønsker heller ikke ta helt livet av kjøreegenskapene med coilovers skrudd i bunn. Ellers satser jeg på å få eu godkjent 328i'n neste uke og lagt den ut for salg, da jeg virkelig ikke har råd til å sidde med begge disse bilene Må ikke på eu før om 2-3 mnd, men er greit å få gjort det før salg. Lettere å få bort da M|Fjeld og Sondre92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Gratulerer med ny bil da! Så fin ut den, greit med utstyr også Fungerer sikkert bra motormessig også med manuell tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Takker Ja er greit utstyrt, er noen ting jeg savner da. Er navi(for syns skyld, er jo ubrukelig), soltak, msport utvendig, shadowline og større stereo. Blir nok å gjøre noe med høyttalerene og, skal ikke vri mye volum før høyttalerene i dørene vrenger seg. Hadde slikt anlegg i e90n jeg hadde og, elendige greier, Er faktisk nokså frisk ja, går vesentlig bedre enn 328i'n kan du si. Men satser på trf tuning snart. Ikke bestemt meg for om jeg skal gå får steg 1 som kun er tuning, eller steg 2 som også inkluderer downpipe uten dpf. Skal være 250-260hk på steg 1 og 270-280 på steg 2. 5500 for steg 1 vs 10k ca steg2. Tror egentlig det blir steg 1, er ikke vits det går får bra heller Så ligger jo forbruket på blanda ca 0.59 så Passer meg helt topp å kjøre 1000km på en tank som koster 12kr litern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Hadde TRF steg 1 på min 325d, helt konge oppgradering. Bilen var fortsatt som normalt å kjøre med kraft over hele registeret, men den gikk voldsomt mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Kjekt å høre satser på det da! Kjedelig om det blir veldig ketchup osv, så bra å høre draget er pent ennå. Vet jo trf kan sine ting sånn sett. Tror ikke steg 2 er verd det. Ikke nødvendig å tyne drivverk så vannvittig mye heller. Sliter jo alt av foringer++ mye fortere jo mer effekt man har så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå