daar81 Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Såvidt jeg vet finnes det ikke noe blinklysrele, alt styres av lysmodulen
Pokie Skrevet September 3, 2013 Forfatter Skrevet September 3, 2013 Såvidt jeg vet finnes det ikke noe blinklysrele, alt styres av lysmodulen Så jeg må bytte hele denne for å få blinklysene til å blinke slik de skal og ikke tre ganger så fort?
BMWE30I Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Hvis du ikke bare har en ødelagt pære da, for da blinker den fort som f, sjekk også pærene i framskjerm, hvis ikke så må du nok bytte hele lysmodulen, sitter bak sparkepanel på høyre side. Sent from my C6603 using Tapatalk 2
Pokie Skrevet September 3, 2013 Forfatter Skrevet September 3, 2013 Har du orginale lykter?NopeHvis du ikke bare har en ødelagt pære da, for da blinker den fort som f, sjekk også pærene i framskjerm, hvis ikke så må du nok bytte hele lysmodulen, sitter bak sparkepanel på høyre side.Sent from my C6603 using Tapatalk 2 ingen ødelagt pære, menhttp://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=268540
daar81 Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Sett bilen på verksted og la luringen ta regningen!
lagunilla Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Hvis du har satt på led lamper, så er det jo ikke så rart.
bjalle Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Irr i sokkelen på baklampene fikk mine til å blinke for fort,pærene var hele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå