bmwespendn Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Er dette forsterkern? Kan jeg hente signaler der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagsfjord Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Det der er bluetooth modulen. Dersom du har forsterker ligger den til venstre rett bak hjulbuen under et plastikkdeksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwespendn Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Oja okei Trenger bare signaler til forsterker input. Hadde ikke noe lyst og hente signal fra høytalerne i dørene bak. Noen andre tips? Hentet remote fra ene baklyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwespendn Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Er ikke egen forsterker på venstre siden slik logitech 7 systemet har :/ Hvor finner jeg den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Du er sikker på at du har hifi-pakka? Diskanter i speilhusdekselet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwespendn Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Nope Hakke d. Er bare sub under setene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagsfjord Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Da blir det fort litt kabling, og om du ikke har gjort noe slikt tidligere bør du overlate det til proffer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Da har du ingen ekstern forsterker nei. Head Unit driver alle høyttalerne. HU'en på det system har hardkodet equalizer (bruker kan ikke justere på den), det er ingen kanal hvor du kan hente ut "fulltone"-signal. Om du skal inn med ny forsterker bør du jo mate den med signal som inneholder hele frekvensspekteret. Endel styr å oppgradere den pakka der desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwespendn Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Da har du ingen ekstern forsterker nei. Head Unit driver alle høyttalerne. HU'en på det system har hardkodet equalizer (bruker kan ikke justere på den), det er ingen kanal hvor du kan hente ut "fulltone"-signal. Om du skal inn med ny forsterker bør du jo mate den med signal som inneholder hele frekvensspekteret. Endel styr å oppgradere den pakka der desverre.. Kan jeg ikke hente signaler fra Subwoofer under setene? Regner me at di signalene gir bass enn di som er i dørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Jo det er der du bør hente signal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwespendn Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Fikk hentet fra Subwoofer, det slår som fan Så nå har jeg 2x10 sub i hjulbrønnen. Takker for tips og hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Hva slags kasse har du? Bygd selv eller kjøpt noe ferdig som passet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vi3t Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 melder meg på - har du en selvlaget kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Jeg regner med at E60 har samme systemet som din E91? Er det best å hente signal ut fra bakhøyttalerne eller fra sub'ne under setet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Ikke hent fra bakhøyttalerne om du har minste anlegget, signalet er filtrert så det er fint lite sub-frekvenser der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå