RS-Heggem Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Jeg ser ingen vits i å fortsette diskusjonen i denne salgstråden, men det vil aldri på noen som helst slags måte bli bedre med spacere. Om du ikke har problemer med 35mm spacer, så vil du ihvertfall få det. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sadek Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Helt enig. Vi legger ut ting får å selge eller bytte, ikke lage diskusjon. Vis folk vil ha på spacere eller ikke får man velge selv. Jeg har hvertfall ikke dårlig erfaring med bolt on spacere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Mye diskusjon her nå, hehe... Er dessverre ikke int i felger i bytte om de ikke er til E39. Har du bilder av BBS rs hjulene på bil BMWpower? Jepp, her er noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sadek Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Det går bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Fant bilde av de samme på en annen.[ Bilde ] Det der er ikke samme Mindre Eiker på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 jeg satte akkurat på et par 14mm spacere med nye lange hjulbolter på fronten hos meg. Vibrerer som bare F! Absolutt IKKE å anbefale. Går seg hardt utover hjullager også.. Uten styrekant da el? Ordentlig spacere med riktig navåpning å styrekant gir ikke noe som helst forskjell med tanke på vibrering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 jeg satte akkurat på et par 14mm spacere med nye lange hjulbolter på fronten hos meg. Vibrerer som bare F! Absolutt IKKE å anbefale. Går seg hardt utover hjullager også.. Uten styrekant da el? Ordentlig spacere med riktig navåpning å styrekant gir ikke noe som helst forskjell med tanke på vibrering Neivel, du vet hva du snakker om du sikkert.. Selvfølgelig er det med sentrering. Er jo jalla nok med spacere, om man ikke skal ha med styring engang.. Heller ikke jalla vare, om du tror det. Jeg vet faktisk hva jeg driver med.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sadek Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Jeg har satt på 20mm spacer på alle felgene fra 74.1 NAV til 72.5 og merker ikke noe vibrasjoner. Kommer kanskje Ann på åseen dekk man har den vibrasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Kjekt å se dere er ivrige i diskusjonen, men fint om dere kan ta det på PM eller noe, ikke i salgstråden min Disse felgene trenger ikke spacer e.l. Er "bolt on" på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfrisvoll Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Solgt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå