MariusRoren Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Jeg har problemer med å lukke opp døren på min 320ci. Når jeg drar håndtaket ut så skal vinduet flytte seg litt ned, men det gjør det ikke. hva kan være galt? må "røske" i håndtaket for å få opp døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet September 6, 2013 Share Skrevet September 6, 2013 Din er før facelift?? Døra går helt fint fra innsiden? Isåfall er det låsekassen som må byttes, er fantastisk dårlige disse låsekassene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 ok, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Har byttet låsekasse, så nå fungerer døra fint! Men jeg ser nå at det sitter en justerings skrue bak en gummipropp i døra.. Noen som vet hva den er til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Har byttet låsekasse, så nå fungerer døra fint! Men jeg ser nå at det sitter en justerings skrue bak en gummipropp i døra.. Noen som vet hva den er til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 kjøpte du ny låsekasse eller brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 har det samme problemet, men jeg har byttet kasse og det virker stadig ikke, noe jeg ser er forskellig fra pasasjerdøra er at der ligger spaken helt inntil håndtaket, men på førerdøra er det ca 1 cm før håndtaket tar tak i spaken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 fant det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå