svennove Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Tittelen sei vel dei det meste. Har en BMW e39 523i 1996 model med metall takluke. Er det mulig å bytte den ut med glass takluke? Mvh SvennOve
lagunilla Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Tittelen sei vel dei det meste. Har en BMW e39 523i 1996 model med takluke som eg kanskje kunne ha tenkt meg å montere soltak på? er det mulig?Mvh SvennOve "..med takluke som eg kanskje kunne ha tenkt meg å montere soltak..."? Tenkte du på fra metall til glass?
svennove Skrevet September 6, 2013 Forfatter Skrevet September 6, 2013 Ja, i frå metall til glass! Gjekk litt raskt i svingane her, forklarte litt dårlig
lagunilla Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Det går an, men du må bytte ut hele kassetten da. Holder på med det selv.
svennove Skrevet September 6, 2013 Forfatter Skrevet September 6, 2013 Takk for svar Lagunilla! Er jobben vanskelig og tidkrevande? og kva deler treng eg ?
lagunilla Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Ja, er halveis. Måtte ut med taktrekk og ta ut kun glasset fra den andre bilen. De torx skruene er langt over 20 stk, og er gjemt overalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå