Gå til innhold

20" Hartge Classic 2

Marius321
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å selge mine Hartge 20" Classic 2 felger, hvis prisen er riktig, da jeg har lyst på noe nytt!

4 stykk 20" Hartge, Foran 245/30 20" Bak 295/25 20" Vredestein Ultraz Sessanta dekk.

Noe små plukk på felgene, men ikke mye.

NB! Er på jobb nå, så har ikke noe å måle dekkmønster med, kommer med en update på det etter jobb.

TUV papirer følger med, felgene er godkjent i mitt vognkort, så burde gå greit for dere andre også.

!!SEND BUD!! Da jeg ikke har satt meg noen spesiell pris.

Må ikke selge, så skambud besvares ikke da legger jeg de heller til pynt i garasjen!

5ot0hu8qpp0jvr4in8zz.jpg

hzpxaflwmxdem5n6nh9l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei!

Vurderer å selge mine Hartge 20" Classic 2 felger, hvis prisen er riktig, da jeg har lyst på noe nytt!

4 stykk 20" Hartge, Foran 245/30 20" Bak 295/25 20" Vredestein Ultraz Sessanta dekk.

Noe små plukk på felgene, men ikke mye.

NB! Er på jobb nå, så har ikke noe å måle dekkmønster med, kommer med en update på det etter jobb.

TUV papirer følger med, felgene er godkjent i mitt vognkort, så burde gå greit for dere andre også.

!!SEND BUD!! Da jeg ikke har satt meg noen spesiell pris.

Må ikke selge, så skambud besvares ikke da legger jeg de heller til pynt i garasjen!

5ot0hu8qpp0jvr4in8zz.jpg

hzpxaflwmxdem5n6nh9l.jpg

Hei!

Er disse solgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Beklager dårlig med svar.

Felgene har jeg fortsatt, vil ikke selges før jeg får på vinterdekk, da jeg ikke har klart å bestemme meg for hvordan felger jeg skal kjøpe ...

Følgende i vognkort mtp innpress spørsmål.

1 aksel 245/30x20-9Jx20 ET40
2 aksel 295/25x20-10JX20 ET40

Ny prisen på samme felgene.

Kommer nok til å sette på vinterdekk i løpet av kommende uke, da vil felgene bli grundig renset og tatt bedre bilder av.

Jeg vet rett å slett ikke hva jeg kan forvente å få for dem, så vanskelig å si en pris jeg vil ha for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

Hei!

Beklager at det ble stille fra meg, hadde en kjøper som skulle komme å hente disse, men dukket aldri opp. Så da ble det litt glemt.

Har fortsatt disse hvis noen er interessert.

Send meg heller en mail: mariius07@hotmail.com hvis dere lurer på noe, da jeg sjelden er her inne lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...