mekkern92 Skrevet Oktober 6, 2013 Skrevet Oktober 6, 2013 Ser ut som det kan bli en tøff bil det her:-) Kjører ofte forbi der du bor så artig og se forandringene Bor jo rett nedenfor deg, blå E39 med svarte felger:)
StanceSquad Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2013 Ser ut som det kan bli en tøff bil det her:-) Kjører ofte forbi der du bor så artig og se forandringene Bor jo rett nedenfor deg, blå E39 med svarte felger:) Hehe, ja hjelper seg jo Ja, stemmer, har sett deg et par ganger serru Bor der den oransje kadetten sto? mekkern92 reagerte på dette 1
spuijnsarn Skrevet Oktober 7, 2013 Skrevet Oktober 7, 2013 Tror tre kan se litt bra ut om du beholder tre.listene og
StanceSquad Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2013 Tror tre kan se litt bra ut om du beholder tre.listene og Ja, lurer på det serru Ja bor der den oransje kadett'n sto Stemmer, bøs den kadett'n
StanceSquad Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2013 Da fikk jeg begynt på å bytte starter! et reint H@¤"¤%&... Men går sakte men sikkert fremover Greit med litt hjelp Nærmer seg, bare få tak i en torxnøkkel så kanskje jeg får ut skruene til starteren... De er jo skrudd inn fra girkasse siden, så er trang iallefall
StanceSquad Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 Noen som har erfaring med å bytte starter her inne?
Anders92 Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 Sleng ut bedre bilde av de hjula på bilen da, så grisefeite ut!
StanceSquad Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 Sleng ut bedre bilde av de hjula på bilen da, så grisefeite ut! Er ikke mye spennende hjul på den Har BMW style 44 og Dezent S 18x8 Men skal hente meg noen BMW style 32 felger fra E39 om en 2 ukers tid 17x8 og 17x9 som skal lakkes hel hvite med dekkstrekk osv sånn i første omgang Skal ha andre felger til sommeren neste år Noe sånt kommer det til å bli, denne har Style 32 felger. Akkurat størrelsen og farge jeg skal ha
Anders92 Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Den felgen jeg snakka om. Men de andre så fete ut de og!
StanceSquad Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2013 Den felgen jeg snakka om. Men de andre så fete ut de og! Åjaaa, de er "svampen" sine
StanceSquad Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2013 Fikk endelig ut den gammle starteren! var rimelig redusert for å si det sånn, all innmaten var løs... Men fikk i en "ny" brukt og fikk også testet på style 32 felgene disse skal plast dip'es hvite På bildet uten spacer men har 1.5cm spacere liggende som skal på
OlavRydland Skrevet Oktober 15, 2013 Skrevet Oktober 15, 2013 Blir bra det her. Syns e36 touring er den kuleste e36 typen, må følge med her.
StanceSquad Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2013 Blir bra det her. Syns e36 touring er den kuleste e36 typen, må følge med her. Bra det
StanceSquad Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2013 Fikk rota litt i dag, satt på noen stickers, satt i armlene, og test montert skjermene Veldig fornøyd med armlene, synd det er feil farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå