NBCustom Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Ja, det krever ekstremt dyr redskap som er gjennomført fra topp til tå.. og du må ha en eksepsjonell reaksjonstid hvis du skal knive i toppen. Og fortsatt, det er bilen som skal imponere, ikke føreren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Hahhahahhhaha, den driften på den videoen var ikke så imponerende. Men på en bane så ER det imponerende. Dere som syns det er så lett, hvorfor er det ikke dere som vinner powerdrift, breisladden på Gatebil og FormulaD i USA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Hadde jeg hatt bil, tid og penger til det skulle jeg klatra ganske så høyt opp på lista, har selv liggi i breisladd på isen med ispigg i 170km/t og holdt hele svingen, er video av det her inne et sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Hadde jeg hatt bil, tid og penger til det skulle jeg klatra ganske så høyt opp på lista, har selv liggi i breisladd på isen med ispigg i 170km/t og holdt hele svingen, er video av det her inne et sted.. Jeg å tipper jeg hadde greid det i over 300kmt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Syns det ser ut som en sladd 2 konta og snurr. Det verste her er vel trådstarter som mener sladding er helt tafatt og enkleste sak i verden og er en aktivitet for 14 åringer. Men likevel så var det spennende nok til å lage tråd om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Det verste her er vel trådstarter som mener sladding er helt tafatt og enkleste sak i verden og er en aktivitet for 14 åringer. Men likevel så var det spennende nok til å lage tråd om det. Bingo! Jeg synes det er langt mer imponerende av en unggutt å sladde i høye hastigheter med en undermotorisert bil, enn å se en med stor lommebok kjøre rett frem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Finnes ikke mer kjedelig enn rett fram race på noen meter eller nascar. Det er jo rett fram race i mange meter. Drifting er jo mer aktion og prestasjon. 2 biler i bra driv sideveis få cm fra veggen og få cm fra hverandre. De er en rå prestasjon. Og du må jo heletiden vite hva han i bilen foran gjør og hvor han er til en hver tid. Farta hans of vinkelen hans. Mener da proff konkuranse drifting. Ikke helt sånn gatebil drifting med en bil. Selv om det også trenger litt ferdigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Syns det ser ut som en sladd 2 konta og snurr. Det verste her er vel trådstarter som mener sladding er helt tafatt og enkleste sak i verden og er en aktivitet for 14 åringer. Men likevel så var det spennende nok til å lage tråd om det. Det er offisiell verdensrekord og en rekke kids på forumet, det er eneste grunnen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Kjører svart e36 coupe 325 i godt driv her dette er ikke for og skryte, men dette kaller jeg mere show enn rett strekke som er ganske så lett i forhold, her må man ha riktig fart, beregne fart i svingen, samtidig kontrollere sladden ut av svingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Pent kjørt zhillen, men du mener ikke at du har 170km/h på videoen der? Når det kommer til drifting, så trur jeg at de fleste med en viss peiling på å kjøre bil kunne holdt nivået på driftinga på f.eks Gatebil hvis man hadde 500+ hester, bil satt opp for drifting og 1000+ runder rundt rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Nei ikke på den videoen der, har en inboard, skal se om jeg finner den Ispigg sitter noe helt jævlig på isen, på videoen kjørte jeg med 205/55/16 pirelli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Så klart er det lett å kjøre rett frem med de superslappe bilene vi har på dette forumet.. Det handler om å ha en raskeste bilen, ergo fornuftig konkurranse! Er en grunn til at de seriøse entusiastene driver med 402m. VS Motor har f.eks gått over til 402m. Det er bilen alt handler om, sjåføren bryr meg langt nede på ryggen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Så klart er det lett å kjøre rett frem med de superslappe bilene vi har på dette forumet.. Det handler om å ha en raskeste bilen, ergo fornuftig konkurranse! Er en grunn til at de seriøse entusiastene driver med 402m. VS Motor har f.eks gått over til 402m. Det er bilen alt handler om, sjåføren bryr meg langt nede på ryggen:) hvis sjåføren bryr deg midt nede på ryggen så får du vel gå over til RC biler da. må jo være midt i blinken for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Så klart er det lett å kjøre rett frem med de superslappe bilene vi har på dette forumet.. Det handler om å ha en raskeste bilen, ergo fornuftig konkurranse! Er en grunn til at de seriøse entusiastene driver med 402m. VS Motor har f.eks gått over til 402m. Det er bilen alt handler om, sjåføren bryr meg langt nede på ryggen:) hvis sjåføren bryr deg midt nede på ryggen så får du vel gå over til RC biler da. må jo være midt i blinken for deg! Haha fyfaen dagens!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Nei. Hierarkiet er som følgende: 1. Drag race (helst ulovlig som f.eks birka cup, stockholm open osv) 2. Rally 3. Rundetider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå