Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en e39 uten klima anlegg noe som jeg kunne tenkt meg. Går det ann å bare ta ut det som står der og sette inn klimaen? Også lurer jeg på om det går ann å legge inn aircondition? Om det går og hvordan? Håper noen har noen erfaringer med dette :-) mvh Trond Erik

Sent from snapchat using Tapatalk 2

Skrevet

Har du en donorbil, så går det. Men huttemeg tu, det er mye arbeid det. Hele dashbordet både over og under må ut, så må du bytte hele HVAC modulen med den andre, strekke alle AC rør på nytt, monterer AC radiator og sikkert kode en del for å fortelle at bilen har fått seg AC.

Skrevet

Så for meg det, er så kjedelig med en bil jeg er fornøyd med utseende messig men så har den ikke utstyr.. kan man bytte den her varmeapparat modulen og få klimaanlegg?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Skrevet

Ingen problem hvis du er en erfaren mekaniker,hvis ikke så er det for dyrt å la andre gjøre det,både motor og dashbord må ut av bilen for å legge opp rør, så det er ett for stort og ulønnsomt prosjekt.

Skrevet

Okei. Så synd skulle gjerne hatt det altså :-) men å bytte HVAC modul med den som står går det ann? :-)

Skrevet

Du kan fint bytte alt sammen, det er bare det at det tar tid og kunnskap.

Har du ikke det, så blir fort jævlig dyrt.

Skrevet
Okei. Så synd skulle gjerne hatt det altså :-) men å bytte HVAC modul med den som står går det ann? :-)

Modulen vil jo ikke ha noen funksjon når den ikke har noen aircondition å styre.

Skrevet

Tenkte egentlig kun for å styre vifte og temperatur med den siden jeg syns den er penere i bilen enn den andre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...