kriss66 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Hei hei Då er dynavin bestilt Gleder meg mye til denne kommer, savnet spesielt AUX! isåfall hvordan skal denne kobles opp? Tok ut spilleren som står i dag for å ta en titt. Men finner ikke den store kontakten, eller har ikke denne slikt? 2001 modell.. hadde satt pris på god hjelp, før denne kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Hallais Fikk skjermen i dag å fikk den montert litt av et stress, men fikk det til.Men har noen par spørsmål.Er litt usikker på hvor GPS skal kobles opp?Noen andre som slitter med å få den helt inn?Cden går ikke helt inn..Og radio vil ikke ta imot signal.Ellers er det en utrolig god spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Ingen som vet? nå skal jeg ikke si det sikkert da, men der er ikke en slik "transportskrue" som skal fjernes før du tar enheten ibruk? har ikke erfaring med Dynavin til e39 selv da, siden den jeg hadde var til E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leading edge Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Du finner alt du trenger å vite her: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=946958 Transportskruene må fjærnes for at cd skal gå inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå