Hardtop Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Ønsker å kjøpe komplett ny original bakplate til preface E30. Disse er i rest hos BMW. Veng har, men vil helst ha originaldel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Bump på nyforumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Bump på nyforumet! Hallo. Fant ikke utav hvordan man sender PM på emnet, så tar det her. Er på utkikk etter bakplate selv, helst til M3 men kan bruke preface også. Så om du sier fra om du kommer over to stk. kan jeg gjøre det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Hallo. Fant ikke utav hvordan man sender PM på emnet, så tar det her. Er på utkikk etter bakplate selv, helst til M3 men kan bruke preface også. Så om du sier fra om du kommer over to stk. kan jeg gjøre det samme? Avtale. Hva er forskjellen på M3 og vanlig preface der? Driver du å bygger om til M3 også, eller er det rustfiks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Good. Blitt fortalt at forskjellen er utsparringa til tauekroken og eksos. Det betyr ikke allværden da det blir under M3 fangerskallet selv om jeg helst vil ha det orginalt. Synd det skal være så vanskelig å få tak i. Driver opp-pussingsarbeide da det ikke er bra nok fra før. Ikke noe mye rust. Hardtop reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå