Netlandet Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Hei. Ønsker å kjøpe E39 M5 bakstilling. Bremser og mellomaksel behøver ikke medfølge, det viktigste er at bakstillinga er noenlunde hel med diff og spindler m/nav i brukbar stand. Kontakt meg på tlf.: 97077741 eller PM! Mvh Thomas Netlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetglow Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 jeg får inn en e39 m5 til helgen som har komplett bakstilling, og kun kjørt 68.000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Hvor holder du til? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetglow Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 bor i oslo, pris er 15.000 kr for komplett bakstilling. grunnet kjempe bra stand og lav km på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetglow Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 og foran da seff. elr trenger du bare bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Det blir litt dyrt, thomasm5 i Karlstad selger jo bakstilling/mellomaksel/forstilling m/bremser for rundt 8000, men han har ingen inne nå. Trenger som sagt kun bakstilling uten bremser eller mellomaksel, så da burde jo prisen være litt lavere enn helt komplett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetglow Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Jeg kan ikke selge litt av bakstillingen, som oftest vil folk ha til å ombygget og de kjøper komplett for og bakstilling, de her er i veldig bra stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetglow Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Du kan jo kjøpe inn komplett og selge Vidre det du ikke trenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Du selger jo ikke "litt" ved å ta av bremsene, men ok. Pris på kun bakstilling da? Dvs uten forstilling og mellomaksel. 15k er dessverre mer enn jeg er villig til å betale for en bakaksel, uavhengig av km. stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå