TRF Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Som emne,har en sjelden, NY sak liggende. Dette er altså en av de originale EFR turboene med Investment cast eksos hus. For de som ikke vet hva dette er: http://www.full-race.com/articles/borgw ... urbos.htmlhttp://www.full-race.com/store/efr-turb ... rbo-2.htmlEller så kan jeg sende PDF fra Borg Warner med mer utfyllende info.Hvorfor denne er spesiell?Fordi det viste seg å bli svært dyrt å produsere disse turboene med "Investment cast stainless steel turbine housing", og det ble derfor relativt tidlig en endring til den gode gamle "sand cast" sorten. Finish på Investment cast vs sand cast er helt sinnsyk. Disse er altså ikke å få tak i lengre. Svært potent turbo.Vurderes solgt, 13900,--TRF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Oppdatert. Supertilbud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 Dumt spørsmål men har du denne fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2015 Jeg har det, men egentlig bestemt meg for å kjøre det på banebilen i 2016 (den står allerede påmontert). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 Ah det var dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 Vil denne levere nok luft til diesel da? Har skjønt at diesel liker afr som er mye høyere enn på bensin, og du kjører vel med ganske mye HK. Også om du evt klarer og skaffe en til til ca samme pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2015 Jeg kan skaffe det du vil ha ja, men må sjekke priser konkret om dagen da valutaen er litt på tur. Men det går ikke an å få ny EFR med "investment cast" huset altså, og det er litt av grunnen til at denne er litt verdifull. Prisen setter jeg nok også opp igjen til jeg la den ut for til å begynne med (16k) med mindre jeg kommer over noen alternativer som jeg bare "må" ha. Kompressoren på denne turboen er helt perfekt til det jeg skal ha den til (som i det meste ideelle av alle jeg ha sjekka, og det er en del). Den har dog litt for stort eksoshus i forhold til hva jeg ønsker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 Sjekk ut pris og kom med en tilbakemelding. For min del må jeg ikke ha investment cast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå