supercz Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 hei. driver å ser på bmw 3 serie e46 coupe'er til rundt 140-170tusen, men er ikke sikker på at jeg får nok plass til føttene mine i en 3 serie. hvor god plass det er i fører setet i en e46 coupe? er det plass til en mann på 195? tenker eventuelt å kjøpe e39 5 serie i stede vist jeg er for stor til en 3 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Hvis du har kort overkropp og lange bein, har du jo plass. Men det går hardt utover den bak deg. Haha. "Svogeren" er vel 2m med kort overkropp og han fikk plass med å stille setet litt bak. Jeg har ikke voks o.l. I håret som stjeler cm og når jeg flytter litt på meg blir jeg gjerne rufset litt på hodet av taket. Er bare 1,77m men har lang overkropp. (Edit: snakker om E46 coupe) Mener coupe er 38cm lavere enn sedan (utvendig) så er den vel halvannen cm lengre og har setet rundt en cm lenger med mot gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Har en kompis som er 2,10 høy og E39 fungerer utmerket for han hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 E39 er en helt annen bil (plassmessig) enn en E46 Coupè..det er det liten tvil om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Jeg er 197, hadde god plass i min e46 coupe, men kan ikke ha noen bak deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå