henrik318is Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Hei. Lurte på om det var noen som hadde tips til hva jeg kan gjøre med min 318is Det jeg skal gjøre er og sette på -Senkesett (med TUV papierer) -BBS felger( evt noe annet. Kom med tips) -Mtech rund hele. Hvis dere har no andre forslag så tar jeg gjærne imot det:) Takk på forhånd:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fokinfast Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Håper det er justerbart senkesett du tenker å hive på? Jeg ville satset på en hekkspoiler fra en M3 eller noe, samt bakrutesenk, øyelokk osv. Hvilken farge er det på bilen din? Hvis den er svart/hvit/rød eller blå, så anbefaler jeg å sote baklykter med biltema sin gjennomsiktige sotlakk, som koster rundt 60-70kr boksen, å lakkere ca. 2-4 omganger. Det blir ganske bra, jeg har en 318 selv, å den har BMW Brilliantrot (veldig fin å ren rødfarge) Har selv sota baklykter (noe jeg har gjort selv), å det ble ganske bra Ville også ha satset på carbonfiber film ifra biltema eller ebay, å legge på alle dørlistene på bilen, blir jævli fint, småe detaljer, men merkbar forskjell! Vis du har takluke, så legg carbon der også Jeg har Chrome deksler på dørhåndtakene mine, å det ser helt fantastisk ut synd bilen min har flere farger, eller så hadde jeg vært enda mer stolt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Hei.Lurte på om det var noen som hadde tips til hva jeg kan gjøre med min 318is Det jeg skal gjøre er og sette på -Senkesett (med TUV papierer) -BBS felger( evt noe annet. Kom med tips) -Mtech rund hele. Hvis dere har no andre forslag så tar jeg gjærne imot det:) Takk på forhånd:)) Du har jo ferdig liste her jo! Du trenger ikke mer. Finn deg noen rå hjul, og et bra justerbart senkesett så er du der du skal være. Ikke kast bort penger på plastikk (utenom M-Tech-pakken da). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Du har jo ferdig liste her jo! Du trenger ikke mer. Finn deg noen rå hjul, og et bra justerbart senkesett så er du der du skal være. Ikke kast bort penger på plastikk (utenom M-Tech-pakken da). +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå