7ertzen Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Hei. Vurderer en e34 520 94 modell. denne har vel katalysator? fikk se under bilen, klarer bare ikke å huske om det var litt hull i katalysatoren eller om det var den midtre lyddemperen. var litt langt fremme husker jeg. noen som har bilde av en heist e34 der man ser eksosen? bør jeg ta det veldig alvorlig at det mulig er hull i katalysatoren? er jo dyrt for ny, men aner ikke hva de ligger på brukt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Tok meg nøyaktig 3 min å finne. Hvem av dem lekker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 jojo greit nok det, men et bilde av en bil med eksosen montert slik at jeg kanskje husker om det var katen eller ikke noen som vet svar på resten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 alvorlig er de vel ikke, litt irriterende med lekk da.. men kan ha utslag på evt avgassmålinger på eu:) og for mye bråk. å er vel ikke all verden for enn brukt en:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå