MrPingu Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Hei Har en 1981 E28 525i automat som trenger nytt speedo.... driver og fusker.... Om det ikke er automat spiller egentlig ikke noen rolle. Må være turteller. PM only Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 hvordan "fusker" ? Har masse dele speedoer så om du kun trenger speedo klokka har jeg massevis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrPingu Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Hei For å si det sånn så aner jeg ikke ka som feile det... spedometeret døde sånn plutselig... starta opp når jeg slo nevene i dashbordet men nå er det helt dødt... turtellerene var også død men det har begynt å virke igjen nå... trenger å fikse dette for å få bilen eu ok... eneste som mangler nå... Har du noen ide hva som kan være galt... er sensoren tatt ut på diffen eller kassa? Kan det være den som fusker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Batteri;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrPingu Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Hadde jeg visst hvordan jeg hadde fikset det hadde jeg gjort det... Noen i midtnorge som gjør dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå