bsmauget Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Jeg har kjøpt DRL lys å montert disse på bilen. Jeg ønsker å koble disse opp mot en strømlinje som kun har 12volt når tenning er på. Jeg har ikke funnet noen lett tilgjengelig strømlinje pr. i dag. Er det noen som har gjort dette før eller vet noe om dette. Jeg ønsker ikke å koble DRLene opp mot tåkelys eller hovedlys men kun mot parklys. http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... gveso9.jpg http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... 8tegun.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Burde jo være svært enkelt å ta strøm fra parklys kabel til et rele også videre til lysene? Du ser jo kabel til hovedlysene på baksiden av lykten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bsmauget Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Burde jo være svært enkelt å ta strøm fra parklys kabel til et rele også videre til lysene?Du ser jo kabel til hovedlysene på baksiden av lykten? Har prøvd både direkte på parklys kabel og via rele. Direkte går ikke grunnet pæreovervåking som igjen gjør at DRL lys bare blinker. Prøvde med et rele også men da sto rele bare å vibrerte hele tiden. Kan selvfølgelig koble bort pæreovervåking å så direkte på parklys men vil jo gjerne ha alt til å virke som det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Kanskje du allerede har LED i parklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bsmauget Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Ja parklysa er LED men jeg vil ha disse DRL lysa også. I følge bruksanvisningen skal DRL lysene kobles til pluss kabel som går via tenningen. Det er denne plusskabelen jeg lurer på hvor jeg skal finne/bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stashdesign Skrevet Mai 17, 2017 Share Skrevet Mai 17, 2017 Kom du noe vei videre her, fikk du det tilå fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå