superpoint Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Hei, Har en 97 mod 520 e39 jeg skal høgges. Motor'n har skjært seg, men er forsatt masse bra deler. Er fult skinninteriøt som er helt greit. Jeg vet at dynamon er rimelig ny, fangerne er hele og pene. Orker ikke ramse opp alt, så ta kontakt hvis du trenger noe. Jeg skal plukke en noe deler til min egen bil, men er forsatt masse bra igjen. Nevner noe. Komplett skinninteriør. Baksetene er helt fine, forsetene er litt slitt, men blir fine med skinnrens. Kr. 3000,- Radiator, er tett. Kr 300,- Dynamo, ny for par år siden. Kr. 1000,- Bakfanger, helt fin - Kr. 400,- Frontfanger, helt fin - Kr. 400,- Bare komme med bud på ting du vil ha. Jeg kan nås på tlf: 99 50 91 26, eller send pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edin_M Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Fargekode på bilen? Trenger førerdør, bakrute, evt komplett bakluke med rute men uten innmat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander.V Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Pris på komplett bakluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigvald Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 kjøper høyre framskjerm hvis fargen er orientblå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Fargekode på bilen? Trenger førerdør, bakrute, evt komplett bakluke med rute men uten innmat fargekode DUNKELBLAU (263). Tror det er noe rust på førerdør. Bakluke er det rust på. Kan få tatt noen bilder imorgen hvis du ønsker. Pris på komplett bakluke? Jeg skal ha innmaten selv. Er rust på luka. Kom med bud. kjøper høyre framskjerm hvis fargen er orientblå Fargekoden er DUNKELBLAU (263) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edin_M Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Er flott om du ordner bilder ja, gjerne nedre del av døra samt nedre del av bakluke og innside av bakruten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Selger du koppholdere bak? Viftemotstand til klimaanlegget? Pris på desse delene eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Bakluka er rimelig rusten Er litt rust på førerdøra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Selger du koppholdere bak? Viftemotstand til klimaanlegget? Pris på desse delene eventuelt? Koppholder bak skal jeg ha selv. Viftemotstand 250,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edin_M Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Var såpass på den ja, faktisk verre enn bakluka mi :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Hvor langt er bilen gått? 250 ,- frakt inkl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Er det tåkelys i frontfangern? Mye steinsprut og skader som må fikses før evnt lakkering i ny farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Hvor langt er bilen gått? 250 ,- frakt inkl? Gått 260 000. Skal den sendes betaler mottaker frakt. Er det tåkelys i frontfangern? Mye steinsprut og skader som må fikses før evnt lakkering i ny farge? Er ikke tåkelys i fangeren. Jeg mener den er veldig hel og pen. Kan ta bilde hvis du ønsker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FKS Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Pris på Katalysator?? (Forgje eier har fjernet innmaten, stygg lyd.) Også pris på komplett skinninteriør med dørsider og tilbehør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Er ikke tåkelys i fangeren. Jeg mener den er veldig hel og pen. Kan ta bilde hvis du ønsker? Bilder av evnt skader hadde vært bra ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå