Anders2104 Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Hei! Jeg har kjøpt meg tåkelys til bmw'en e46 3-serie 2003 model, Og idag skulle jeg prøve å montere de. Men det fulgte ikke med koblingsskjema så da er det umulig å finne ut av hvor de forskjellige ledningene skal være. Noen som kunne sendt meg et koblingsskjema på Mail? Eller gi meg en god forklaring på hvor de forskjellige ledningene skal?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Har du tåkelys bryter inni bilen? Isåfall skal det ligge klart bak dekselet med ferdige kontakter. Ellers må du trekke ledninger selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders2104 Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Jeg har kjøpt bryteren, og ledningene ligger helt fram til grøftelysa men det er ikke noe strøm i de. Fulgte også med ledninger men andre ikke hvor de skal kobles til. Har du peiling på hvor de skal? Eller om du har et koblinsskjema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders2104 Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå