///M-524td Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Skrevet Desember 3, 2013 hadde mekanisk orginalt, men varmeregisteret strøyk med, så var det detta som var i delebilen. så ble bytta over alt sammen bare. fungerte alt som det skulle til å begynne med, men idag så var det noe rart på gang. jeg ville trodd det var enten panelet eller hjernen, men er ikke sikker. e32 er også levert med dette, så er vell samma opplegget om noen har det liggende
///M-524td Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Skrevet Desember 17, 2013 Fått tak i nye deler til varme apparatet nå, så får håpe at det blir i orden igjen når delene har kommet blir kjedelig å må bytte igjen ! eller lite framgang pga at jeg venter på disse delene og ikke har så mye anet å gjøre innvendgi atm.
bergeee Skrevet Desember 19, 2013 Skrevet Desember 19, 2013 interessert i og selge den rasa motoren ? trenger en dummy motor
///M-524td Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Skrevet Januar 3, 2014 Planen var å ha den stående i bilen intill jeg har fått tak i ny motor og begynner med motorskifte. Men kan alltids si ifra når den tid kommer. bare motor du eventuelt tenkte på da eller ?
bergeee Skrevet Januar 4, 2014 Skrevet Januar 4, 2014 Ja. bare blokk og topp og reimhjul. skal bygge presse på bruksbilen min så da kan jeg ikke begynnne og bygge på den motoren før alt av smådeler er klart:P
///M-524td Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Skrevet Februar 9, 2014 Noen som vet hvor man kan skaffe seg en forsterket toppakning til m51d25? Og bergeee har en motor til deg!
bergeee Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 blir for langt er det fra bil med nivåregulering ? Må ha ny servopumpe og motoren min er fra en 525tds med nivåregulering så vanlig pumpe passer ikke
///M-524td Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Skrevet Februar 10, 2014 Bytte av ledningsnett i dashbord Så var det å sette isammen alt igjen gikk bra og var ikke mye strev heldigvis.
Shattered Skrevet Februar 10, 2014 Skrevet Februar 10, 2014 MMMMMmmmmmm, E34 er så nydelige! : :wub: Synd det bare blir færre og færre av dem, jeg er fan
///M-524td Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Skrevet Februar 11, 2014 Fått stripset isammen en del ledninger. Begynner å nerme seg enden Noen som vet hvorfor d ikke er lys i speedometeret / frontpanelet til varmen og kjørecomputeren. Vist lyset i kjørecomputeren. Er gåent, kan man se tallene i displayet vist man ser godt etter eller er det helt svart?
julianoldervik Skrevet Februar 11, 2014 Skrevet Februar 11, 2014 du får til å se tallene selv om pære er gåen
bergeee Skrevet Februar 11, 2014 Skrevet Februar 11, 2014 Prøv og sett strøm fra sigarett tennern og rett i der du kan justere lys styrken blir det lys i alt da ligger feilen derfra og fram til sikringboksen grå ledning med rød stripe mener jeg og huske:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå