Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde mekanisk orginalt, men varmeregisteret strøyk med, så var det detta som var i delebilen. så ble bytta over alt sammen bare. fungerte alt som det skulle til å begynne med, men idag så var det noe rart på gang. jeg ville trodd det var enten panelet eller hjernen, men er ikke sikker. e32 er også levert med dette, så er vell samma opplegget om noen har det liggende :)

• 2 weeks later...
  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fått tak i nye deler til varme apparatet nå, så får håpe at det blir i orden igjen når delene har kommet :) blir kjedelig å må bytte igjen ! :P

eller lite framgang pga at jeg venter på disse delene og ikke har så mye anet å gjøre innvendgi atm. :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Planen var å ha den stående i bilen intill jeg har fått tak i ny motor og begynner med motorskifte. Men kan alltids si ifra når den tid kommer. bare motor du eventuelt tenkte på da eller ? :)

Skrevet

Ja. bare blokk og topp og reimhjul. skal bygge presse på bruksbilen min så da kan jeg ikke begynnne og bygge på den motoren før alt av smådeler er klart:P

• 1 month later...
Skrevet

Fått stripset isammen en del ledninger.

Begynner å nerme seg enden :P

Noen som vet hvorfor d ikke er lys i speedometeret / frontpanelet til varmen og kjørecomputeren. Vist lyset i kjørecomputeren. Er gåent, kan man se tallene i displayet vist man ser godt etter eller er det helt svart?

post-66626-0-76319300-1392115542_thumb.j

post-66626-0-46764900-1392115754_thumb.j

post-66626-0-26648200-1392115881_thumb.j

post-66626-0-05545700-1392115998_thumb.j

Skrevet

Prøv og sett strøm fra sigarett tennern og rett i der du kan justere lys styrken :) blir det lys i alt da ligger feilen derfra og fram til sikringboksen :) grå ledning med rød stripe mener jeg og huske:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...